OO1.
"CHAZZIE!" Gilde ik terweil ik op zijn schoot sprong en hem knuffelde. Ryan zuchte. "Ik ben zo blij dat Justin bijna terug komt én dat jullie niet hebben." "Hoezo ? Vind je ons niet leuk samen dan ?" Vroeg Chaz beledigt. "Ik wil nieteens weten hoe klef jullie dan wel niet gaan doen." Zei Ryan "Uh, Ryan.. Ik denk dat we je iets moeten vertellen..." Begon ik. "Ja uhm, Chloe en ik hebben." Ryan's ogen werden groot. "Oh Chaz, ik hou zoveel van je!" Riep ik dramatisch terweil ik hem knuffelde. Ryan's ogen werden nog groter. Ik schoot kei hard in de lach waardoor Chaz ook in de lach schoot. "Ha-ha, leuk hoor." Mompelde Ryan. Ryan en Chaz, mn aller beste vrienden sinds hij weg was. Ik werd uit mijn gedachtes gehaalt door mn lievelingsliedje. "KOM MAAK EEN BIG SPLASH!" Ik sprong van Chaz' schoot en begon vrolijk mee tedanen en tezingen. "KOM MAAK EEN BIG SPLASH DIE NIEMAND VERGEET. DOE MEE EN ZEG YES JA HET FEEST IS COMPLEET. KOM MAAK EEN BIG SPLASH DIE NIEMAND VERGEET. DOE MEE EN ZEG YES, LAAT JE HOREN EN MAAK EEN BIG SPLASH!" "Uh Chloe, het komt uit je mobiel." Mompelde Chaz. "Oh." Zei ik terweil ik opnam. "Hallo met de toekomstige vrouw van Taylor Lautner." "Oh sorry, dan ben ik denk ik verkeert verbonden." "JUSTIN!" "Wat leuk dat de toekomstige vrouw van Taylor Lautner mijn naam weet." Ik grinnikte even. "Maar Justin, waarom belde je ?" "Omdat ik volgendeweek zaterdag thuis kom." "AAAAH." Gilde ik. "Ja bedankt, dat was de dood van mijn oor." Ik grinnikte. "Maar ik ga weer, zie je volgende week zaterdag." "Ja totdan, bye." "Bye, i love you." "I love you to." Dat waren de woorden waarmee ik ophing. "Hij komt, hij komt, hij komt." Zong ik terweil ik er een vrolijk dansje bij maakte. "Wij gaan hem wel van het vliegveld ophalen he ?" Vroeg ik aan Chaz en Ryan. "Ja tuurlijk." Antwoorde Chaz. "AAAAH!" Gilde ik weer. "Cha-haz, je bent mn aller beste vriend, waar heb ik jou toch aan verdie-." "Ja zo is het wel weer genoeg Chloe." Zei Chaz terweil hij een hand voor mijn mond deed. "Je verpest mijn liedje!" Zei ik toen Chaz zijn hand weer voor mijn mond had weg gehaalt en ik mn armen over elkaar sloeg. Jup, Phineas and Ferb zijn mijn obsessie, samen met Taylor Lautner.

Reageer (12)

  • Wiara

    heeel snel verderrrrrrrr!(yeah)

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    snel verdeeeeeerr

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    "hij komt, hij komt, die lieve goede Sint........"

    haha
    ik ben weer hyper
    maar ik heb geen reden om hyper te zijn

    maar jij hebt wel een reden om verder te gaan (anders kom ik je opzoeken en vermoord ik je *oei dat helpt niet want dan kan je ook niet meer verderschrijven.......


    ik ben je 32ste abo!! jejejejejejejejejejejej jjjeeejjj!!

    en ik heb zin om iemand of iets te verkrachten! ik hou van groen, ik hou van duimpjes en ik hou van bovenaan *hint hint*
    mag ik het groene duimpje bovenaan gebruiken? ok maakt toch niet uit want het is al gebeurd xD

    1 decennium geleden
  • BooBear1D

    verder !!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Haha geniaaaaaal!!(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen