Foto bij Chapter 7

Deel 7, people!
veel plezier ^^

xx<3

Julie
Toen Charlotte weg was gilde ik: ‘Who’s in for a fight?!’ Iedereen stemde luidruchtig in. ‘Oke,’ zei ik, ‘eerst Emmett vs. Carlisle, ik wil wel eens weten wie de sterkste is!’ En toen begonnen we allemaal te stoeien. Toen we uitgestoeid waren merkte ik dat ik best wel dorst had. ‘Ik heb dorst, ik ga jagen en daarna naar ons huis. Ik zie jullie morgen wel op school denk ik. Bye all’ zei ik. ‘Dag Julie’ zei iedereen. Toen ik in het bos was begon ik na te denken. Jacob was zo schattig met zijn puppy-ogen en zijn lieve lach. Hoe konden de Cullens hem nou niet mogen? Charlotte mocht hem ook niet, ik zag het in haar ogen toen ze vanmiddag aan kwam rennen. Waarom? Hij was zo aardig en lief voor me geweest toen hij me beschermde... WTF Julie! Je moet zo niet denken over een weerwolf. Vampiers en weerwolven zijn vijanden. Punt. Toch kon ik niet stoppen tijdens de jacht met aan Jacob te denken... en toen vormde ik een plan.
-Next Morning-
‘Charlotte!!! Kom nu je bed eens uit straks komen we te laat op school!’ riep ik naar boven. Char had altijd al problemen gehad met uit bed komen. ‘Jaja ik kom al’ hoorde ik haar mompelen. Mijn plan gaat niet zo goed werken als ze een ochtendhumeur heeft, dacht ik. Charlotte kwam naar beneden sloffen in haar badjas en ging eten. ‘Zeg Char...,’ begon ik onzeker. ‘Ja?’ zei ze met een mond vol muesli. ‘Het klinkt misschien raar maar kun jij even na school langs Jacob gaan?’ vroeg ik. Ze keek me droog aan. ‘Doe het zelf’ zei ze. ‘Maar ik mag daar helemaal niet komen!’ zei ik misschien iets te fel. ‘Als ik daar ben, wat wil je dat ik zeg?’ vroeg ze niet-begrijpend. Ik dacht even na. ‘Weet ik veel... zijn nummer of zo?’ ‘Zijn nummer?! Wil je een date met die gast of zo? Hallo? Hij is een weerwolf hoor. En ik vind hem een loser.’ zei Char boos. Nu was ik ook boos. ‘Je vindt hem een loser? Je kent hem niet eens!’ zei ik fel. ‘En ik kan je altijd dwingen erheen te gaan’ voegde ik er wat zachter aan toe. Chars ogen werden groot. ‘Oke, Oke, ik doe het al. Als je maar niet eng gaat doen! Maar wat moet ik dan zeggen? “Hallo Jacob, ik moest van Julie je nummer vragen want ze wil met je daten.” Dat komt echt dom over’ zei ze. ‘Nee tuurlijk moet je dat zo niet zeggen! Vraag gewoon alleen zijn nummer voor mij. Je hoeft geen rede te zeggen. Doe het gewoon.’ zei ik snel. ‘Jaja ik ga al langs na school...’ zei Char met een geërgerde blik.

Reacties/Abbo??

Reageer (3)

  • weneverdie

    yeaah ;D

    1 decennium geleden
  • Vamos

    Verder :D

    1 decennium geleden
  • J

    je verhaal is leuk
    ik weet niet of twilight verhaalen leuk vind om te lezen.
    wat mijn vriendin heeft er een het heet

    Standing in the {Twilight}

    maar snel verder dan kan ik verder lezen xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen