Foto bij #2: After he left

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Westwood

    ALINEA ÉÉN: Arme Lucy D: . Mag ik haar knuffelen?
    ALINEA TWEE: Whoa, take it easy. Het komt wel goed ö. Liefdesverdriet much?
    ALINEA DRIE: Schending van de privancy? Gosh ._. . Dat suckt. Hard.
    ALINEA VIER: Oké, dat lijkt er al wat meer op ^^ . Nu hopen dat die trut ervoor zorgt dat het tot bij Simon geraakt.
    BRIEFJES: Aaw, Lucy, wat ben jij lief en is Simon een zak omdat hij niet antwoordt ö !

    ALEGEMENE COMMENTAAR: Arme Lucy D: . Simon is vast de enigste die haar ooit echt graag gezien heeft, of waarvan ze het idee heeft dat hij haar graag ziet, en dan gebeurt dit.


    Sorry dat deze wat minder uitgebreid is, maar ik heb niet zoveel inspiratie >< .

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Weet je, ik begin een soort sympathie voor haar te voelen nu ik je verhaal lees... Is dat vreemd? Nah, dat wilt gewoon zeggen dat Fie een kei goede schrijfster is :Y) . Het is wel interessant om het eens vanuit Lucy's standpunt te bekijken.


    Vind je het erg als ik even een paar schrijffoutjes eruit haal?
    # “Lucy”, zucht de vrouw, “Wij mogen je die informatie niet verlenen. Je weet toch dat dat schending van de privancy is?” (leestekens ook, voor het geval je het niet ziet of zo)
    Verder merk ik niets (': .

    1 decennium geleden
  • Relax

    Je maakt me nieuwsgierig en ik zie die Lucy de hele tijd voor me en ze was me toch echt eng. (cat)
    En nu neem ik die abo die ik al eerder had moeten nemen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen