Foto bij #3: He shows up

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Westwood

    ALINEA ÉÉN: Ik ben toch blij dat ze wat rust vindt in het tekenen. Het is zelfs voor normale mensen om met iemand missen om te gaan, laat staan voor haar.
    ALINEA TWEE: PRECIES. Mensen maken het zich soms echt zo moeilijk, dat ik begrijp waarom ze sommige dingen niet snappen. Zelfs voor wiskundeformules zijn gemakkelijke verklaringen.
    ALINEA DRIE: ... En toch herrinnert het tekenen haar aan haar gemis voor Simon D: . Zoals Nathan al zei: 'The bastard gets under your skin, doesn't he?'
    ALINEA VIER: ENGEL? WIE?
    ALINEA VIJF: Simon? Oh, my God! Nee! Toeval? I. DO. NOT. THINK. SO.
    ALINEA ZES: Oké, so far the great reunion. Simon doet een taakstraf, was dat hetgeen wat je van Simon verwachtte, Lucy?

    ALGEMENE COMMENTAAR: Ik heb nog steeds geen inspiratie, maar het was weer een zeer aangenaam deel om te lezen ^^ .

    1 decennium geleden
  • Yuck

    uhoh ze klinkt voor mij nog steeds creepy D: hahah maar zoals ik al eerder zei, vind ik het wel interessant om haar standpunt te lezen, hoe zij alles ziet en al die koosnamen die ze voor hem heeft _O_
    Ik ben benieuwd wanneer ze boos word op Simon :}

    1 decennium geleden
  • Relax

    Eigenlijk is dat wel eens wat anders om het van zo iemand uit zogezegd te lezen. Ik vind dat je dat goed doet. :Y)

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Whii, een nieuw deel (hoera) ! Ik ben nu echt nieuwsgierig hoe je de Misfits gaat beschrijven, en zeker vanuit het standpunt van Lucy. Oh, ja, en die aparte woorden die soms door Lucy's gedachtes gaan vind ik best wel goed en origineel gevonden ^^ .
    En het is 'Dat gebeurt', 'Hij kijkt' en 'en wendt'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen