Foto bij 1.    p.o.v Ashleigh Howard

Ik loop langzaam de trap af naar de woonkamer. Ik zie mijn broer Dave zitten op de bank en plof naast hem neer. ‘’Hi Dave.’’ ‘’Hee sis, moet je niet over 10 minuten bij Daisy zijn?’’ Ik kijk naar de klok en.... ‘’Shit is het al 9 uur!’’ Ik ren naar boven en storm mijn kamer binnen pak mijn kleren bij elkaar en ren naar de badkamer. Snel doe ik mijn kleren aan en stap voor de spiegel om mijn haar en make-up te doen. Het enigste waar ik nu tijd voor heb is mascara en oogpotlood. Ik loop naar mijn slaapkamer en pak mij tas en prop mijn boeken in de tas. Ik ren naar beneden naar de gang en pak mijn sneakers onder de kapstok vandaan en trek me jas aan. Ik wil net de deur uitlopen dat ik me bedenk dat ik Dave nog gedag moet zeggen. Ik kijk om het hoekje van de deur en schreeuw ‘’Dave ik ga! Doei!’’ Ik loop al de deur uit als ik Dave nog hoor schreeuwn ‘’Bye sis zie je later!’’ Ik stap op mijn fiets en rij zo snel mogelijk naar Daisy toe ik zou er om kwart over 9 zijn en het is nu al kwart over 9 en ik moet nog 5 minuten fietsen. Ik voel onderweg mijn telefoon al trillen dat zal Daisy wel zijn maar ik ben er toch al bijna. Ik fiets de oprit op en zie Daisy al ongeduldig wachten. ‘’Hi Dais’’ en ik geef haar een knuffel ‘’Hee Ash, waar bleef je zolang?’’ ‘’Sorry ik had me verslapen, zullen we gaan?’’ ‘’Ja is goed.’’ We reden naar school en hoorden af en toe hoe onze namen werden geroepen, Dais en ik hoorden bij de populairdere mensen van school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen