OO2.
"CAITLIN! CAITLIN! CAITLIN!" Gilde ik door de schoolkantine heen terweil ik naar Caitlin rende. "NIEUWS! NIEUWS! NIEUWS!" "Nou vertel.." "Ik ga trouwen met Taylor Lautner!" Caitlin sloeg een hand voor haar mond. "Echt waar ?" "Nee maar wel met Phineas." Caitlin barste in lachen uit. "Your so lucky! Nu het echte nieuws!" "Dat was het echte nieuws." "Yeah right, wat was het nieuws ?" "Ik zeg het als je niet gaat gillen." "Promise!" "Justin komt zaterdag terug!" "AAAAH!" Gilde Caitlin terweil ze als een klein kind in haar handen ging klappen. Nouja, klein kind ? Ik deed dat ook en ik was geen klein kind. Ook al behandelde mensen me wel zo. Ach ja, in je handen klappen is cool. "Ik zei nog niet gillen!" Zei ik terweil ik even over mijn oor wreef. "Sorry, we gaan hem wel ophalen hé ?" Ik knikte hevig. "AAAAH!" Gilde ze weer. "Auwtsch" Zei ik terweil ik weer over mijn oor wreef. Nu is mijn andere oor ook dood.

Ik plofte net op mijn bed in mijn kamer neer toen BIG SPLASH door mijn kamer klonk. Zonder tekijken nam ik op. "Met de toekomstige vrouw van Taylor Lautner." "CHLOEIEEE. Waarom alleen Taylor Lautner, ik dacht dat je met Phineas ging trouwen ?" "Ja, dat doe ik ook. Het word een 3 menselijk huwelijk." "Phineas is toch helemaal geen mens ?" "Euhj! Nu heb je hem beledigt!" "Sorry." "Sorry wie ?" "Sorry Phineas." "Sorry, nog een keertje ik verstond niet wat je zei." "Sorry Phineas." "Dat klinkt al veel beter." "Ja, geweldig. Maar Chloe, kom je chillen met mij en Ryan ?" Ik grinnikte even om de manier waarop hij het vroeg. "Ja tuurlijk, ik ga nu Phineas troosten, dan pak ik mijn driewiller en ben er zo." "Oke, bye i love you." "Bye, i love you to."

Reageer (3)

  • Gavroche

    hahahah zeker geniaaal!

    hihi lag in een scheur!

    <333333

    1 decennium geleden
  • Wiara

    ahaha Perry is van mij als je dat maar weet!
    hihii snel verderr!(hoera)

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Awesome!!
    Ik wil ook phineas troosten en dan op mijn driewiller naar Ryan gaan!!
    En Natuulijk trouwen met TaylorLautner!!
    Of Robert Pattinson!!
    Maja Jared Leto is beter....
    Dus de conclusie...;
    Sneelll Verderr!!
    Xoxo(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen