Deze heb ik gemaakt samen met mijn zusje van 5 jaar !!:) Ze is nog laat wakker hé? We gaan een andere keer verder!! Maar nu moet ze echt naar bed.

Er was eens een prinses, ze moest altijd in haar kamer blijfen. Op een dag was ze weg gelopen ze liep door het bos en kwam in het midden van het bos een hele grote boom tegen, ze keek ernaar en raakte de boom aan opeens gaf de toverboom ligt ze keek om zich heen maar zag niemand. Ze liet de boom los en besloot om terug te gaan naar het kasteel van haar vader en moeder. Ze heeft nog 3 zusjes en het zijn gemene heksen ze willen dat ik al hun klusjes doe en dat doe ik ook want anders gaan ze me chanteren. Ik kwam in het kasteel aan en liep snel weer naar mijn kamer, ik hoopte dat niemand me heeft gezien. Ik ging op bed liggen en keek naar het plafond, de deur ging open en ik keek ernaar daar stond mijn jongste zusje ze heet 'Stella'. Hallo grote zus, ik heb je weg zien gaan en toevallig moet ik mijn kamer opruimen, als jij dat nou even gaat doen dan ga ik het niet zeggen tegen de koning en de koningin. Ik stond zuchtend op en liep met mijn zusje mee, ze deed haar kamerdeur open en daar lagen allemaal vieze onderbroeken, sokken jurken en nog veel meer troep het leek net een varkensstal. Ik liep naar binnen en de deur werd achter me dicht gedaan ik keek naar achteren en mijn zusje was al weer weg, ik besloot de kamer op te gaan ruimen zodat ik geen straf kreeg.

Reageer (3)

  • bels

    dit is zoooooooooooo lief

    1 decennium geleden
  • Madrid

    leuk,heeft je zusje van 5 dit bedacht?
    knap van haar(Y)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    hahaha
    hijs leuk ;)
    wat heeft je zusje bedacht? het hele verhaal of waar het over meot gaan xD

    kusje,-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen