"en je blijft bij dat rotjoch uit de buurt, begrepen?"

Mijn 'moeder' is vanbuiten als een bloem in volle bloei, maar vanbinnen is die bloem al jaren verwelkt. Ze is van Spaanse afkomst en ze lijkt helemaal niet op mij. Mijn vader vond zijn inprent nooit meer terug nadat ze vertrokken was dus was hij maar met haar getrouwd, en omdat hij niet op haar was ingeprent weet ze niets van het wolvending

"Embry heeft niets verkeerd gedaan! hij heeft gezegd wat ik al jaren wil zeggen." zo dat was er uit. Cindy,zo heet mijn stiefmoeder, wordt rood van woede en schaamte. "Jij gaat nooit meer naar La Push of naar dat vriendje van jou. Ik denk dat je die Paul en Sam ook maar uit je hoofd kunt zetten. Wat een leeghoofden zijn dat." Dat was de druppel. Zij kan mij niets verbieden.

Mijn echte moeder was een fantastiche vrouw. Maar toen ik zes jaar oud was en mijn vader haar over het wolvending verdelde, pakte ze haar koffers en vetrok


Ik loop naar boven nadat ik haar een klap in het gezicht gegeven heb. Niemand zegt iets slecht oiven mijn 'pleegvader' en 'broer'. Ik heb een half uur liggen huilen als mijn gsm gaat. zonder te kijken wie het is neem ik op "hallo?" Gwen, alles ok? Jared zei dat je ruzie had met Cindy. oh wat ben ik blij om die stem te horen. "We hadden een meningsverschil over jou, Paul en Sam." Op de achtergrond hoor ik Paul iets roepen." Paul komt je halen, pak je spullen maar in." Embry legt af en ik heb mijn spullen net ingepakt als ik Cindy hoor gillen. Ik ren naar beneden en blijf onderaan de trap staan.

Reageer (1)

  • xoxPrisxox

    super!!
    ik neem abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen