55.
'Nou, kijk. Ik ga binnen kort op tour.' Even leek het of ze schrok, maar ze herstelde zich snel weer. 'Oh.' Mompelde ze. Er heerste een onaangename stilte. 'Voor hoelang ?' Door brak ze de stilte toch maar. '1 maand.' 'Oh, dat is wel lang.' Hoorde in nou teleurstelling in haar stem ? 'Maar mn moeder bedacht zich dat het wel gezellig voor mij zou zijn als mn vrienden meegaan, dus ik vroeg me af wil je met me mee op tour ?' 'NATUURLIJK!' Gilde ze blij terweil ze me knuffelde. 'Maar hoe moet het dan met school ?' Vroeg ze. 'Priveles.' Was mijn simpele antwoord. 'En wie gaan er allemaal nog meer mee ?' Vroeg ze toen. 'Tot nu toe heb ik het alleen nog aan Chaz en jou gevraagt. Christian en Ryan bel ik straks.' 'Caitlin niet ?' 'Nee die krijgt heimwee als ze zo lang van huis is, ze zal wel eventjes komen maar dat is dan minder dan een weekje ofso.' 'Oh oke, trouwens, kan Chaz wel zo lang zonder Lisa ?' 'I don't know, ik wilde haar ook meevragen omdat dat gezelliger is voor jou enzo. Maar is het niet raar om aan het vriendinnetje van je beste vriend tevragen of ze met je meegaat op tour ?' 'Hm, a little bit. Maar doe het toch maar.' 'Oke, maar dan wel maandag ochtend als iedereen erbij is.' 'Wat jij wil.' Mompelde ze nog terweil ze me weer knuffelde.

Reageer (4)

  • Loveyaa

    Verderrr???

    1 decennium geleden
  • Sannnexo

    VERDER !! SNEELLL :p
    Love this story (L)

    1 decennium geleden
  • Kelso

    ga verderverderverderverderverderverder

    1 decennium geleden
  • iiLovaticx

    Verduurr, ik ga die groene knopje rapen (AA)(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen