Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Cresseyde

    Soliciteerd opnieuw voor dar rolletje!!
    <3

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder!!!

    xD!!! zooooww funny!!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • Artemiss

    Ja super natuurlijk.
    Als je maar wel heeeeeeel snel verder gaat!

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    oooh ja uben iuk nog vergeten na mijn mega lange reactie SNEL VERDER!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    echt wel hoor echt emmett wat een slimbo xD je posters willen niet meer hangen xD BANZAAI TOUCHDOWN!!!!!!!!! hahahahahahah!!!!!!!!! geweldig xD hahahahaha xD nooi auw geweldig xD i kill him!!!!!!! i love the posters (A) xD en echt jij weer met je echte grensen -.-" he wat dat ga je niet menen toch -.-' echt waar waarom mijn voet alles behalve mijn voet -.-" knap dat het tien minuten waren en niet 10 seconden -.-" echt jij weer met je verkorte versie en over 10 seconde ben je het weer vergeten xD i know it !!!!!!!!! en ik ook echt weer met plaats daar de locatie xD echt ik echt weer aaah man -.- oke dat dansen ik kom niet meer bij maar ranzig!!!!!! man wijfen xD en dat denk ik niet!!!!!!!!! alleen jij denkt aan dat soort dingen!!! oke dat verhaal vindt ik ook wat voor jou xD wat nu weer -.- met sasuke en ben ik hiervoor mee gegaan met jou voor niks aaah man verpesten -.-"

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen