Foto bij `(66)´ Hot shower.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Fledermaus

    En hij is weer goed zoals altijd volgens mij kan je nooit een slecht stuk schrijven echt super en ik hoop dat je weer snel verder gaat met je andere Andy Six love story please_O__O_
    Maar Schnell weiter!!!

    1 decennium geleden
  • IzakiShun

    JE SCHRIJFT ECHT ZOOOOOOOO GOED!!!

    je moet never ever stoppen hoor -puppy oogjes-
    xx

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    WHOEHOEHHHH I LOVE YOU I REALY LOVE YOU

    echt waar hij is weer geweldig en jij bent geweldig hij word niet zo lang als gister maar goeed ik hoop dat je dat niet erg vind het liefst doe ik nu een vreugde dansje maar mijn buik spieren schreeuwen dan nee dus doed ik dat maar niet en geweldig dat je door gaat echt geweldig echt helemaal te gek en jouw'n verhalen worden nooit slecht ze zijn goed en dat blijven ze ook en weetje waarom omdat jij ze schrijft jij schrijft heel erg goed en jij bent heel goed en talent gaat niet verloren dat blijft voor altijd os je nu wilt of niet dat talent behoud jij je hele leven dus het word nooit slecht het blijft heel erg goed dus ga er gewoon van genieten dat je zo goed kan schrijven en ikk ben zo blij dat je er niet mee stopt echt waar weetje als jij gestopt was dan was ik gestopt met lezen omdat ik eigenlijk alleen jouw verhaal less dus ik zou jij heel er moeten bedanken dat je niet stopt echt waar heel erg bedankt dat je door schrijft echt waar ik houd van je schrijf style die is gewoon geniaal dus gewoon op deze manier verder gaan dan komt alles helemaal goed en natuurlijk krijg je weer een KUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    -XXXX- Dorijn Peace(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen