Foto bij 9. Every day I love you more..

enjoy :D

Het is zondag en ik heb lekker kunnen uitslapen. Ik rek me uit en dan voel ik plotseling mijn mobiel trillen. Ik pak mijn mobiel en open mijn inbox.

Hee, lekker geslapen? Ik zie je straks X

Ik lach en sms terug:

Ja ik heb lekker geslapen maar ik miste jou.. :$ kus

Ik pak kleding uit mijn kast, een laag blauw topje en een donkere skinny jeans met mijn all stars. Ik stap onder de douche en ik was maar haar en als ik onder de douche uit kom smeer ik mezelf in met huidolie. Ik trek mijn kleren aan en maak me op. Ik kijk tevreden in de spiegel maar dan kijk ik naar mijn arm. Het is nog rood en gezwollen maar er zitten wel korstjes op. Ik loop naar beneden en mijn moeder zit in de keuken. 'Goede morgen, wat wil je eten?' Ik moest echt niet aan eten denken nu, ik had echt geen honger. 'Ik hoef niks, ik eet daar wel wat.' Aan haar gezicht te zien was ze niet echt blij dat ik niet ontbeet maar ze kan me niet dwingen. Ik kijk nog even in de spiegel en dan op de klok. 'Ik ga man, tot vanavond!' 'Tot vanavond, veel plezier!' Ik sluit de deur achter me en ik loop naar Gerard zijn huis.
Het is nu gelukkig wel lekker weer, het is warm en de zon schijnt. Ik zie Gerard net de deur achter zich sluiten 'PIQUÉ!' ik ren naar hem toe en omhels hem. 'Gerard voor jou dame.' 'Sorry meneer.' Hij is zo groot vergeleken met mij, ik kom net tot zijn middenrif. 'Zullen we gaan?' 'Oké' antwoord ik en we stappen in zijn zwarte Audi, dat is wel even een verschil vergeleken met onze auto. Ik doe mijn riem om, hij start de auto en zet de radio aan. Hij zingt heel hard en vals mee. 'Wauw, verborgen talent.' zei ik droog. 'Ja, mooi he?' zei hij met een big smile en prikt me in mijn zij. We rijden weg, het is al best wel warm dus hij doet zijn vest uit, daar onder aan heeft hij een strak wit shirtje. Hij parkeert de auto en we stappen uit, hij pakt mijn hand vast en we lopen naar de ingang.

We zitten op een terrasje met wat te drinken. 'Vind je het wel een beetje leuk?' 'Ja hoor' antwoorde ik en keek hem een beetje verlegen aan. Hij legt zijn hand op mijn been. Ik kijk hem in zijn zee blauwe ogen, hij gaf me een kus op mijn wang. 'Wil je een ijsje?' 'Nee bedankt.' Ik zag mezelf al voor gek staan, als ik een ijsje eet zit altijd heel mijn gezich onder. Gerard komt terug lopen met een softijsje in zijn hand, zo één met gekleurde spikkeltjes, daar ben ik altijd al gek op geweest. Hij sluit zijn lippen om het ijsje en zijn lippen zitten onder het ijs. Hij likt zijn lippen af en kijkt dan naar mij. 'Likje?' Ik knikte want ik kon de verleiding niet weerstaan. We likken tegelijk aan het ijsje tot mijn tong per ongeluk de zijne raakt. 'Sorry..' zei ik met een rood hoofd, zelfs hij had nu een beetje rode wangen. 'Het geeft niet.' hij at zijn ijsje op en gooide het lege blikje cola in de vuilnisbak. 'Zullen we verder gaan?' Ik pakte zijn hand en hand in hand lopen we verder. Gerard stopt bij een soort achtbaan. 'Zullen we hier in gaan?' Ik heb hartstikke hoogtevrees maar toch knik ik ja. Als we in de rij staan krijg ik een vervelend gevoel in mijn buik. 'Gerard, ik denk niet dat ik durf..' 'Ik ben bij je, er kan niks gebeuren.' voor ik wat terug kan zeggen stapt hij in en trekt me mee. Het gevoel in mijn buik word alleen maar erger en toen begon de hel. We gaan heel langzaam omhoog en als we boven zijn kruip ik zo dicht mogelijk tegen Gerard aan en sluit mijn ogen. 'Vind je het eng?' Voor ik iets kan zeggen gaan we met een enorme snelheid naar beneden. Ik gil de longen uit mijn lijf. Gerard houd me tegen zich aan. Ik moest bijna huilen, zo eng vond ik het maar ik wilde hem niet teleurstellen. 'Jimena, het is voorbij hoor' ik haal mijn armen voor mij ogen vandaan en we staan weer stil. 'Wil je me alsjeblieft nooit meer in zulke dingen meeslepen?' Hij lachte maar keek toen weer serieus. 'Sorry.. Trouwens, je ziet een beetje wit.' 'Ja ik heb hoogtevrees!' 'Had dat dan gezegd!' Hij tilt me zo ver mogelijk op. 'En ben je bang?' 'Nee grapjas' Hij laat me een klein beetje zakken en geeft me een klein kusje op mijn lippen. Ik word er gek van, ik verlang zo naar hem.. Gistere dacht ik de hele tijd aan hem die zijn lippen op de mijne drukte. Ik verlangde steeds meer naar hem. Hij zet met neer en pakt mijn hand weer vast. Ik kijk naar de grond en zie dat hij ook all stars aan heeft. Ineens schiet er weer een beeld door mijn hoofd, Elian die lachend met Gerard zijn schoenen zwaait en lachend mijn kamer uitloopt, ik besluit nog maar even niks te zeggen tegen Gerard. 'Nu gaan we in iets dat jij wel leuk vind.' Ik denk even na, ik wil wel graag in een waterattractie. 'Ik wil daar in' en ik wijs naar de attractie. We lopen er heen en gaan in de rij staan 'Je realiseert je wel dat als we pech hebben we zeiknat zijn?' 'Ja leuk toch?' Toen keek ik naar zijn shirt... 'Tja.. ik doe het voor jou.' Nou ja, ik heb toch al gezien wat er onder dat shirt zit en als hij het geen probleem vind.. Hij gaat dicht tegen me aanzitten 'Allebei nat of allebei droog' zei hij en lachte. Hij doet net of hij bang is en slaat zijn handen voor zijn ogen en kruipt tegen me aan. 'Niet grappig' Ik had meteen door dat hij me immiteerde. 'Ik vond het eigenlijk wel grappig.' hij kijkt me aan met een zielige blik. 'Stil maar' zei ik en geef hem een kus op zijn wang. De attractie begint en hij pakt mijn hand weer vast. Het begint allemaal redelijk rustig, we kunnen alle watervallen ontwijken tot we in een soort draaikolk terecht komen. 'AAH!' een hele plens water komt over me heen. Gerard is helemaal doorweekt en kijk me geirriteerd aan, ik krijg een enorme lachbui en hij kan het niet volhouden om serieus te blijven kijken. Doorweekt lopen we verder door het park. Ik pak zijn shirt vast en wring het uit, hij rilde van de kou. 'Misschien kunnen we beter gaan voordat we verkouden worden?' zei ik zacht. Hij kijkt me aan en knikt. Als we bij de auto zijn trekt hij zijn shirt uit en trekt het vest aan die hij had laten liggen. Ik heb dus geen andere kleren bij... Je kon mijn bh gewoon door mijn topje zien.. Ik keek hem aan en hij snapte de hint meteen. Hij kijk achter in de auto, daar ligt nog een tas met een voetbalshirt er in. 'Um.. hij is niet gewassen hoor.' Hij wacht op mijn reactie maar zegt snel 'Grapje!' hij lacht en geeft me het shirt, gelukkig zijn er niet veel mensen in de buurt. Ik keer mezelf met mijn rug naar hem toe,doe mijn topje en bh uit en trek het (gelukkig!) wijde shirt aan. Ik draai me weer om en ik zie hem kijken. Wat zou hij nu denken?

-Gerard Piqué Bernabeu-

Ik was verbaasd dat ze alles uit trok, toch vond ik het wel jammer dat ik enkel haar blote rug zag maar haar in mijn voetbalshirt liet me ook wel weer een beetje smelten. Iedere keer als ze naar me kijkt zie ik haar kwetsbare ziel in haar ogen. Ik wil haar geen pijn doen, ik heb mezelf nog nooit zo in moeten houden. Maar voor haar heb ik het over. Ik probeer haar steeds op haar gemak te laten voelen maar ze word altijd verlegen, alleen toen die keer in bed leek ze wel los te komen, moe tik haar soms weer mijn bed in sleuren? Ik rijd naar huis met Jimena naast me. Ik voel dat ze steeds vluchtig naar me kijkt maar ik probeer me te concentreren op de weg. 'We zijn er.' Ik stap uit en samen lopen we met onder doorweekte kleren naar binnen. 'Ik doe ze wel even in de droger' ik steek mijn hand uit op haar topje en bh te ontvangen. Ze krijgt al weer rode wangen als ze mij haar bh overhandigd. Om haar te pesten knipoog ik naar haar en haar wangen werder alleen maar roder.

Reageer (4)

  • lotusflower

    Kwijl.

    1 decennium geleden
  • Picasso

    verderverderverder! vandaag nog! :9~

    1 decennium geleden
  • Piruleta

    Super
    snel verder

    XxX

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oeewhlaalaaaa :9~
    geniaaaaaaalll =D

    snellverderrrrr^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen