“Madara, Madara Uchiha.” Antwoordde hij haar plotse vraag. “Dank je, Madara.” Zei ze en hij keek haar bedenkelijk aan. Ze bedankte hem? Voor het vermoorden van haar ouders? Voor wat? “Dank je voor wat?” Vroeg hij een beetje geïrriteerd, maar herpakte zich al snel weer.
“Voor me te laten weten hoe gehaat zijn voelt.” Zei ze en duwde hem toen weg met al haar kracht. Hij deinsde terug en sprong op haar af met de kracht waarmee zij hem van zich had afgegooid. Ze stond op het punt op de deur open te breken met haar vuisten, maar hij was dit keer sneller.

Hij greep haar vuisten, waarbij hij haar armen blokkeerde en sloeg haar met gemak tegen de grond. Hij drukte haar armen naar beneden en het leek alsof hij hiervoor geen kracht hoefde te gebruiken - het zag er zo gemakkelijk uit. Hij keek recht in haar ogen, een beetje grijnzend.

“Je kunt me haten, je mag me haten. Het maakt mij toch niks uit. Maar jou ouders haatten jou al vanaf het begin.” Zei hij, een klein geheimpje onthullende dat hij al lang met zich meedroeg. Ze keek hem aan en bleef zwijgen, misschien wist hij meer over haar te vertellen.
“Hoe kun jij dat weten?” Vroeg ze.


“Ik weet het gewoon.” Zei hij, en terwijl ze in zijn ogen keek had ze een raar gevoel. Een gevoel? Ze wist dat hij de waarheid vertelde. De kleine herinneringen die ze nog had over haar kindertijd was dat ze altijd straf kreeg voor niets. Maar toch had ze altijd gedacht dat haar ouders van haar hielden.

Reageer (1)

  • kjaartje

    >////////////<

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen