Lieffies. <3
Q is er een tijdje uitgeweest en dat heeft mij tijd gegeven om teschrijven,
dus hier is weer een deeltje ;D
Hij is alleen niet zo goed want ik voelde me niet helemaal goed toen ik hem schreef, en nu nogsteeds niet.
So, Leave a comment ? (flower)

OO7.
Op de terugweg wilde iedereen de verhalen van Justin horen. Daarom zaten we nu met zn vieren op de achterbank. Ryan, Justin, ik en Chaz. Caitlin en Christian zaten weer op dezelfde plek. Justin was uitgebreid verhalen aan het vertellen over zijn tour. En natuurlijk over Selena. Ik ken haar niet maar ik mag haar nu al niet! Justin leek er echt trots op tezijn dat Selena zijn vriendin was, hij hield echt van haar. Maar als ze ook maar één keer zijn hart breekt, breekt Phineas haar! Why ? Simple, i hate her. Nee grapje. Ik haat haar wel maar dat is niet om wie ze is, maar omdat ze het vriendinnetje van Justin is. Ja ik ben jaloers. Altijd al geweest op elk meisje die hij had. En iedere keer hoopte ik dat het het volgende meisje zou zijn. But that's never gonna happen. En het gaat ook nooit gebeuren. In het hele jaar dat hij op tour was geweest ben ik op niemand anders verliefd geweest. Only him. Al moet ik toegeven dat Chaz aardig dicht in de buurt kwam. Ryan zei altijd al dat Chaz en ik teklef waren voor beste vrienden. Over mij had hij soms, misschien, wel een beetje gelijk. Maar of dat bij Chaz ook zo is ? I don't know. Zou Chaz weten dat ik eigenlijk op Justin ben ? Zou Ryan dat weten ? Weet Chaz eigenlijk wel dat ik hem ook wel een klein beetje leuk vind ? Zoveel vragen. Zonder antwoorden. "Chloe ?" Vroeg Justin "He, wat ?" Mompelde ik. "Ik zei dat Selena je een keertje wilde ontmoeten." "Oh." Fijn, dat kan er ook nog wel bij. Ik hoef die zwartharige-barbie-pop niet tezien, al helemaal niet tekennen, en ik wil er zeker niet mee gezien worden!
--
Ik haat Selena niet, maar ik ben ook niet echt fan van haar.
Ze moet gewoon met iemand van haar eigenleeftijd gaan daten,
niet iemand van 16 jaar met 7 miljoen fans.
En dan vind ze het nog raar dat ze doodsbedreigingen krijgt ?
Sorry voor degene die wel van fan van haar zijn!

Reageer (5)

  • BrainWashing

    wauw man jullie zijn haar niet dus lulu niet ze mag leuk vinden wie ze wil en ik denk eerder dt ze justin niet hgebruikt maar dat justin haar neemt om te zien dat hij helemaal geen gay is en selena daar mee eens is dus jullie hoeven niet te komen lullen jullie zijn haar gedachten lezers niet of hoor je bij de papaarazzie ik ben zelf van aletwee fan en als hun van elkaar houden is het liefd op het eerste gezicht in die tussen yij konden ze gewon van elkaar zijn gaan houden baaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    ik ben wel fan van Selena, maar ik vind het idioot dat ze Justin gebruikt! ik bedoel: eerst Nick (Jonas), dan Taylor (Lautner), dan gaat ze over op David (Henrie) -jaja ze zijn alleen op dates geweest maar toch- en nu Justin (Bieber).......


    maar van de andere kant vind ik haar ook wel wat zielig omdat Justin heeft geTONGzoent met een FAN (Michelle). okee zij kuste hem maar hij kuste wel terug he!!

    ze kennen elkaar niet en toch steken ze hun tongen in elkaars keel!!

    sorry voor mijn onzin maar dit moest er eventjes uit.........


    snel verdeeeeeerr!!!



    -XXX-

    1 decennium geleden
  • BlameRenske

    Ik ben het met je eens.

    I like your chapter..=)

    1 decennium geleden
  • Woowie

    I like it :)

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    ik vind dat ze wel leuke liedjes heeft enzo maar ben ook niet echt fan..
    maarokiee:P SNEL VERDUUUUUR^^
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen