Foto bij even voorstellen

Bill pov:

Wat als je denkt dat je er volkomen alleen voor staat.
Alsof er niemand is die jou perfect begrijpt, of de moeite doet om je te begrijpen. Je denkt vast dat ik overdrijf maar dat is niet zo echt niet. Goed ik weet dat ik Andreas heb. Een waterige glimlachje komt op mijn gezicht maar verdwijnt even rap als ik me bedenk dat hij met Vivi gaat. Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat hij gelukkig is maar sinds hij een relatie met Vivi heeft zie ik hem amper.
Met mijn ouders heb ik ook geen goede band en andere vrienden heb ik niet omdat ze het niet eens zijn met mijn stijl.
Leerkrachten hebben meestal ook iets tegen me door mijn make-up zo stom.
Ik vind dat ze me moeilijk kunnen verplichten om me niet op te maken als meisjes en zo het wel mogen.
En nog een leuke (NIET DUS) mededeling morgen weer school.

Tom pov:

Morgen weer een nieuwe school. Ja met weer bedoel ik echt weer heb al 4 verschillende scholen gehad in 2 jaar tijd.
Het enige vervelende is dat ik mijn vrienden moet achterlaten. Ik weet wat je denkt veranderen van school hoeft niet persé het einde van een vriendschap te betekenen, maar we verhuizen van Berlijn naar Magdenburg. Mijn ouders zijn het beu dat ik steeds weer van school gestuurd wordt dus denken ze dat verhuizen het beste is. Het licht toch niet aan mij dat mijn leerkrachten iets tegen me hebben.
Misschien valt deze school wel mee ok nu klink ik precies als mijn ouders :)
We zullen wel zien.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen