Foto bij 03

~~Fernando Torres~~

Verschrikt keek ik richting het kleine rode autootje dat ik net had aangereden, ik zag de brede grijs op David's gezicht. Ik kon hem wel wurgen dit was allemaal zijn schuld. Woedend stapte ik uit en sloeg het portier dicht. "Godver.." Vloek ik wanneer ik de bumper van het wagentje ziet, hij lag er half af. Ik voelde hoe David's hand neerkwam op mijn schouder en ik hoorde zijn lachje. "Dave, je beseft toch wel dat dit allemaal jóu'n schuld is?!" Blafte ik hem toe. David trok een pruillipje en keek me stomverbaasd aan. "Jij geeft zoveel gas, maat..". Ik beet mijn kiezen op elkaar, er zat niks anders op dan het tankstation binnen te stappen en te vragen van wie het autootje was. "Hier.Blijf.en..." Zei ik langzaam tegen David, ik zag hem braaf knikken, toch vertrouwde ik hem niet, hij ging er altijd vandoor, of haalde weer wat met mijn auto uit. Ik zuchtte en keek David toen aan. "Kom ook maar mee.." Bromde ik, langzaam liep ik richting de ingang van het tankstation en liep door de schuifdeuren naar binnen. O god, ik kon ook nog geen Duits. "Uhm..of who is that little red car?" Ik gebaarde achter me en wierp even kort een blik op David. Een paar mensen keken ons verbijsterd aan, waarschijnlijk kenden ze ons. Ik zuchtte en wachtte op gespannen op antwoord...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen