Foto bij H7. Arm uit het gips en de verassing naar Nederland

In de lobby van het hotel zitten Patricia en Christian te eten. Eigenlijk spelen ze meer met slagroom. 'Niet meer op me neus smeren' schreeuwt Patricia vrolijk. 'Maar je bent zo schattig met slagroom op je neusje'. 'Bedankt maar alleen het voeltzo koud' zegt Patricia. Christian knuffelt Patricia 'nu heb je het niet meer koud hoop ik'. Selena staat er lachend naar te kijken.

'Schat?' vraagt Justin 'wat wil je eten?'. 'Het maakt niet uit, hou het maar gezond. Doe maar een broodje gezond'. Justin heeft nog een paar dingen besteld. Ze lopen naar een tafeltje Justin zet zijn eten neet. Selena komt aangelopen. Justin schuift een stoel naar achter. 'Ga maar zitten sweetheart' zeg hij. 'Och wat romantisch alleen jammer dat het in een hotellobby is. Kon je niks beters voor me regelen?'. 'Prinsesje van me volgende keer regel ik een kasteel en ben jij rapunzel met je mooie lange bruine haar. En ik ben dan de prins die je komt redden'. Justin begint te zingen 'I will fight to forever to make it right whenever you knock me down i will not stay on the ground pick it up up'. 'And never say never' maakte Selena af. 'Is goed hoor' zegt Selena en ze lachte.

'Zullen we naar de dokter gaan?' zegt Selena na het ontbijt. Toen ze bij de dokter aankwamen moesten ze nog een poosje wachten. Op een geven moment kwam er een dokter 'Justin Drew Bieber' zegt de dokter. 'Ja' zegt Justin. 'Je mag binnen komen'. Een kwartier later lopen Selena en Justin naar buiten. Justin zijn arm wel in het verband en nog in de mitella. 'Zo Lady van me' zegt Justin 'laten we terug gaan naar Christian en Patricia'.

Weer terug in het hotel pakken Christian en Patricia hun jassen en lopen naar Justin en Selena toe. 'Wat is er?' vroeg Justin die vrolijk was. 'Nou niks maar het is zo saai hier kunnen we niet ergens anders heen? Een ander land ofso?' Selena keek naar Justin en zei 'je zou toch naar Nederland gaan kunnen wij nog mee?' 'Ik zal gaan bellen voor jullie' zegt Justin. Hij loopt weg en pakt zijn bb. Hij kwam terug. 'Zo' zegt Selena 'dat duurde lang'. 'Ja' zegt Justin 'kreeg bijna ruzie met mijn platenmaatschappij. 'Ow' zegt Patricia 'ik was ook wel een beetje hebberig. Je hebt me ook gratis mee hier naartoe genomen'. 'Ja' zegt Justin 'maar naar lang praten heb ik het voor elkaar gekregen dat jullie mee mogen naar Nederland'. 'Echt waar!' schreeuwt Selena. 'Ja schat' zegt Justin 'en Patricia en Christian morgen ook mee. 'Oooo bedankt' zegt Patricia. 'Ik trakteer op een mac in de stad' zegt Selena. Justin pakt Selena vast en knuffelt haar.

Reageer (2)

  • xBoyfriend

    NEDERLANDD

    1 decennium geleden
  • littlexwolf

    tuurlijk wil k t lezen.=)
    maar blijkbaar heb k geen abo (meer?) :$
    dus k wist niet dat er al n nieuw hoofdstuk was :$
    *neemt snel nieuwe abo*
    yaay ze gaan naar nederland ^^ neem wel voor de zekerheid n paraplu mee anders word je nat :P
    verdeeeer (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen