Foto bij Number 63.

klik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • TheOriginal

    verder.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Haha omg.
    Nu vind ik echt dat Bill en Tom moeten verliezen :')
    Maar ben wel benieuwd wat Noa en Ellen moeten doen als Tom en Bill winnen xd

    snel verder <3
    xxx

    1 decennium geleden
  • IamCrazy

    Lieve lieve schat wat vraagt gij toch altijd veel van mij.
    Een reactie zetten is dus wel zwaar werk en dan doe ik het nog gratis. Ik snap mezelf soms echt niet, ik zou geld moeten vragen. Nee lol. Maar nu is een reactie wel lastig want ik val bijna ter plekke in slaap. 'GEEUW'
    Maar voor jouw, speciaal voor jouw, schrijf ik toch nog een reactie.
    Oke we gaan er aan beginnen...
    Die rokjes zijn echt zalig. Zo roze en vrouwelijk. Maar anders is het ook niet echt een uitdaging eh.
    Ben nu ook al de hele tijd aan het nadenken over die weddeschap wedeschap weddenschap (Moeheid heerst)
    Maar hoe dan ook jij komt er wel uit en dan kan je snel verder doen!
    Ps: Voel u maar schuldig, ik hier maar 300 mails ofzo verwijderen van u. En als ge u nog nie schuldig genoeg voelt, zorg ik er wel voor....

    1 decennium geleden
  • JohnnysJr

    Meeeeeeeerr <333

    I love you story ^-^

    1 decennium geleden
  • Curve

    Tom en Bill in een knálroze minirokje. Hilarisch! Hahaha. Kutje, ik moet ook nog beginnen met al mijn hoofdstukken erop zetten, voor 3 story's! Maargoed, jij moet even snel verder gaan :Y)!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen