Hope you'll like it!
Het is nu nog btw een beetje saai,omdat het nog het begin is ;)

Ashlyn's POV

Ik zucht nog even voordat ik het school gebouw in loop er is gewoon iets aan dit gebouw wat me onzeker maakt.. Als ik richting me kluisje loop kijk ik even de aula rond. Ik zie mijn vrienden aan een tafeltje zitten n ze zwaaien en roepen enthousiast naar me. Ik glimlach en zwaai terug. Bij mijn kluisje aangekomen zie ik Jamie wat in zijn kluisje rommelen. 'Wat zoek je?' Hij schrikt. 'Jezus,Ash.. Ik schrok me dood..' Ik lach 'Ik zoek mijn gelukspen,heb vandaag een groot proefwerk.' Ik schud mijn hoofd. 'Je weet toch al dat ik die al zo'n beetje drie hele weken gebruik..' Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Jij vuile!' Hij geeft me de kieteldood 'NEE,HAHA,JAMIEE! HAHAH,STOP!!' Hij stopt als het schoolhoofd langs loopt. Ik open mijn kluisje en stop mijn spullen erin. 'Succes bij scheikunde.' Ik geef hem een knipoog en loop de hal uit. Hij kijkt me verwaard aan. Ik wist zijn rooster inmiddels wel uit mijn hoofd. Ik loop richting mijn vrienden in de aula. Als ik neerplof op een stoel,kijkt iedereen me vragend aan. 'WAT?' Iedereen kijkt nu weg. Ik zucht. 'Vandaag komt die nieuwe jongen he!' roept Stacy. 'Ik hoop dat het niet weer zo'n domme douchebag is.' Ik kijk expres Rick aan. Hij geeft me een por. Als de bel gaat lopen we met z'n alle naar onze les. Midden in de les word er gebeld. Ik moet naar de administratie. Ik ben een beetje nerveus,want ik heb gespijbeld vorige week. Als ik aankom bij de administratie zie ik een jongen staan. Ik glimlach liefjes en bekijk hem van top tot teen. 'Niet verkeerd..' fluister ik zachtjes. 'Ashlyn,dit is Justin. Jij moet hem begeleiden deze week.' Ik glimlach. Ik steek mijn hand uit. 'Welkom op onze school,Justin. Je zult het leuk hebben hier.' Hij lacht. Ik smelt zowat van die lach. Owh nee, ik word toch niet verliefd he! 'We hebben nu wiskunde. Ben je er goed in?' Hij knikt. 'Mooi,want meneer Westdorp laat niks van je over!' Hij lacht. 'Dat zal vast niet zo zijn hoor.' Ik loop met hem richting het lokaal. Ik klop op de deur en loop naar binnen. Mijn hart gaat tekeer,want ik ben het niet gewend dat iedereen naar me kijkt. 'Dit is onze nieuwe klasgenoot. Stel je maar voor' Hij knikt en lacht. 'Hiii,ik ben Justin.' Hij kijkt wat onzeker de klas rond. Meneer Westdorp loopt naar hem toe en geeft hem een hand. 'Hallo,ik ben meneer Westdorp' Meneer Westdorp wijst iemand van de klas aan en zo houden we een voorstel rondje..

Reageer (2)

  • Bieber4Ever

    Verderrr x.(flower)

    Westdorp qqq.

    1 decennium geleden
  • xBoyfriend

    Het lijkt me een leuk verhaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen