hoi lieve mensjes ^^
ik moet dit echt even kwijt. het is een redelijk lang verhaal dus je hoeft je zelf het niet aan te doen het te lezen. maar ik zou het wel waarderen als je het wel doet =) k zit n beetje in de knoop.. heel erg bedankt als je t leest! (flower)
sorry als er spellingsfouten ofzo instaan k heb t best snel getypt :$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • MeckyMurder

    VIEVIE :3
    ga gwn in hun bijzijn, naast ze fzow, filmpjes kijken over piercings, ga artikels lezen erover en kijk naar online sieraden n.n
    Praat erover, en zorg dat je t geld hebt & n goede piercer.
    OfOf je neemt mij mee naar je oma ;D zal ze wel even schrikken hihi! met mn piercing xd

    1 decennium geleden
  • ilovethebest

    Ik ken het maar al te goed.
    Ik mag ook geen piercings of tattoo's, ik heb een piercing een helix die heb ik 4jaar terug bij vrienden die een piecingshop hadden gezet.
    Tot 1jaar terug kwamen mijn ouders er achter, ik weet niet hoelang ze boos waren maar ik mag hem nu wel in maar als ze merken als ik er nog meer heb heb ik een groter probleem.
    Mijn moeder dwarsboomt mijn kledingstijl, ik mag alleen aan wat zij ook mooi vind, zo heb ik echt een slappe aftreksel van mijn stijl.
    Met de liefde dat ken ik ook, je wilt zo graag iemand houd van je en wilt in de wolken zijn.
    En altijd net de verkeerde jongens leuk vinden die jou niet willen, of je hebt net de jongens achter je aan die fout zijn of irritant/zeurderig (heel wanhoopig).

    Als je ooit wilt praten, ik zal een luisterend oor zijn.

    Xx Drea.

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    SNEL VERDER SCHIJVEN

    1 decennium geleden
  • sexkitten

    ik ben het met cblover1998 mee eens.
    vriendinnen zijn als familie voor me.

    trouwens ik mag wel een tatoo (ik ga een phoenix zetten. de kop in mijn nek e de vleugels op mijn schouderbladen) maar ik mag geen piercing of mijn pa trekt ze er persoonlijk uit dus.

    maar als ik 18 ben is het eerst wat ik zet een tatoo en een piercing.

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    trouwens ikke ben ook moslim en weet precies hoe je je voled
    dat piercings en tatoos mag helemaal niet in mijn coltuur en als ik er ook maar aan dnek krijg ik al klappen.
    Wij moeten gewoon ons styl voort zetten!!!
    Ik ben niet goe din raad geven dus zge ik gewoon
    (WANNER JE 18 BENT MAG JE ALLES DOEN WAT JE WILD!)
    kan je het huis uit en kun je doen wat je wild
    althans dat is het gelegenheid waar ik op wacht.:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen