OO8.
We hadden nu al best wel lang gereden maar we moest nog best lang, en het begon best krap tezitten op de achterbank. Dus besloot Ryan maar dat ik bij Chaz op schoot moest. Waar ik geen problemen mee had. Justin was nog lang niet klaar met vertellen maar iedereen viel half inslaap. Niet omdat zijn verhalen niet interessant waren, maar gewoon omdat het al best wel laat was. Iedereen sliep al behalve ik. En de moeder van Caitlin en Christian natuurlijk. De rest van Justin's crew was met een grote tourbus naar huis gereden. Oke, nu had ik echt heel veel zin op hyper tedoen. Maar dat kon niet want ik zat op Chaz' schoot en ik vond het zielig om iedereen wakker temaken. Hmm, wat kon ik gaan doen ? OEEEEH! Naar mijn verloofde kijken! Ik bedoelde Phineas niet Taylor. Ik pakte mijn ipod, ging naar video's en klikte op een willekeurige aflevering van Phineas and Ferb. Serieus, dat programma is mijn leven, mijn alles, mijn lie-. Oke nee, dat gaat iets tever. Justin is mijn liefde, en ja misschien Chaz ook wel. Oh en natuurlijk mijn 2 verloofdes. Phineas en Taylor. Oke dan is dat programma wel een soort van mijn liefde want Phineas speelt erin ? Whatever. Het is veelste laat om zo hard natedenken. Mijn hersentjes hebben rust nodig. Ja, ik noem ze hersentjes. Want zo groot zijn ze namelijk niet. Gehehehe. Oke focus op Phineas, Chloe. Focus.

Ik was al een kwartier Phineas and Ferb aan het kijken toen er iemand een kus op mijn wang drukte. Chaz. Die inmiddels al weer helemaal wakker was. "Wat ben je aan het doen ?" Fluisterde Chaz in mijn oor. "Phineas and Ferb kijken!" Fluisterde ik vol trots terug. "Ik had het kunnen weten." Mompelde Chaz nu. Trots glimlachte ik weer. Chaz trok een oortje uit mijn oor en stopte hem in zijn eigen oor terweil hij over mijn schouder mee keek naar Phineas and Ferb. Even draaide ik mn hoofd naar Chaz. Hij is eigenlijk best schattig, lief, knap en natuurlijk aardig. Oké, Justin is dat ook. But i get over it. Hoe dan ook, en alleen Chaz kon me daarbij helpen.
--
Lieverdjes, schatjes, abbotjes, mensjes, aapjes,
of wat jullie ook zijn. <3
Sorry dat ik zo weinig hoofdstukjes plaats.
Ik hoop dat jullie het niet zo erg vinden en de story toch gewoon blijven lezen.
Ik probeer echt heel erg om elke dag een stukje teschrijven,
maar dat wilt helaas niet altijd lukken.
Nouja,
Leave a comment. (flower)

Reageer (4)

  • Guenybear

    Oeeh Phineas..(H)
    Wiee word het..De vervanger van Phineas..??(duivel)

    1 decennium geleden
  • OmyCookie

    Ik ben een aliieeeen Whooeeee.... En als je niet door gaat kom ik je hersens eruit zuigen!!

    verder!

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Oeeeeh me likes it!

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    O.o. wie gaat ze kiezen? Chaz of Justin?

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen