Hier ook Hoofdstuk 3:P

POV Charella Sarina da Arivana

*op het vliegveld van Zuid-Afrika*

'hehe even de benen strekken'zeg je. 'idd van lang zitten wordt je moe'zegt Ibi. 'Maar we zien jullie nog wel want we moeten nu met de bus naar ons hotel'zegt Maarten. 'okeej is goed'zeg je en jullie geven ze een knuffel(jaa jullie zijn in het vliegtuig hele goeie vrienden geworden) en zwaaien ze uit. 'Soow dames al nieuwe vrienden gemaakt zie ik'zegt de trainer. 'Jaa ze zijn heeel erg aardig'zegt Fabiënna. 'idd, maar hoe komen we bij het hotel?'vraag je. 'ik heb zonet een taxi gebeld, oow en daar is hij ook al'zegt de trainer.

*bij het hotel*

'woow dit is een groot hotel!'roepen Fabiënna en jij tegelijk. 'maar waarom hangen de spaanse, nederlandse en portugese vlag hier?'vraagt Fabiënna. 'idd dat heb je goed opgemerkt'zeg je. En dan stopt er een bus 8er jullie en jullie kijken om. Er komen een paar mensen uit. 'maar zijn dat niet de spaanse spelers?'vraagt Fabiënna. 'nu je het zegt is dat niet David Villa?'zeg je. 'idd en dat Fernando Torres?'zegt Fabiënna. 'egt coel dus daar is die vlag voor!'zegt de trainer. Er is intussen nog een bus aangekomen. 'idd maar dan zit Ronaldo ook bij ons in het hotel'zegt Fabiënna met een kotsgebaar. 'ieuw'zeg jij ook met een kotsgebaar. 'zullen we maar naar binnen gaan?'vraagt de trainer. 'idd het wordt een beetje koud'zeggen jullie weer tegelijk jullie kijken elkaar aan en schieten in de lach. Eenmaal binnen checken jullie in en jullie lopen naar de lift. Als jullie op de 7e verdieping zijn lopen jullie de lift uit en zoeken jullie naar jullie kamer. 'hier moet het zijn nummer 215'zeg je. Jullie lopen naar binnen en zien dan de huiskamer. 'WOOOOW dit is groot!'zeggen jullie+trainer tegelijk. 'men dit lijkt net een compleet huis!'roep je. 'nou we moeten maar even de koffers uitpakken'zegt Fabiënna. We hebben elk een andere kamer en we lopen dus elk naar een kamer. Als je klaar bent loop je weer naar de woonkamer waar de trainer al sit en dan sie je Fabiënna ook uit haar kamer komen. 'we zijn ook altijd tegelijk klaar hea'zegt ze. Je loopt naar een andere deur en gaat naar binnen. 'woow heb je de badkamer al gesien?!'roep je. Fabiënna en de trainer komen aanlopen. 'woow er is selfs een jacuzzi een 2persoonsbad en een douche mean'roept Fabiënna. 'allemaal nieuw voor jullie denk?'zegt de trainer. 'jaa'zeggen jullie tegelijk.

Reageer (3)

  • Gerrard

    Ga je nog verder? (:
    Haha ik weet het ik zeur, maar ik vind je story tot nu toe leuk dusjaa!
    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    ga je nog verder?^^
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Ik eis dat je verder gaat:$
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen