Lotte is een meisje van 13jaar met een pijnlijke jeugd.. voor zolang die duurde-

"Tot straks lieverd!" "Doei mama.. Mag ik niet mee?" "Waarom? en je weet dat dat niet gaat, ik moet werken!" "okay.. laat maar"
Lotte wilde meegaan omdat ze wist wat erop een zaterdag gebeurde wanneer zij en haar vader alleen thuiswaren.. niet veel goeds.

Na het ontbijt:
"uh, ik ga leren" "waar?" "op mijn kamer natuurlijk!" " schreeuw niet tegen mij en wees respectvol voor je vader!" " wat jij wil.." "LOTTE!" "okay, okay! " " dacht het al!"

na 2 uur leren , natuurlijk kwam Lotte niet uit haar kamer maar dan opeens :
- de deur slaat open met een enorme klap!-
"Lotte , wat doe je!?" " i-ik zei het toch leren!" "zo lang?" "ehm, j-jaa!" MEP "a! " " lieg dan niet tegen mij ! " " doe ik niiieett !!" (al huilend) MEP "nou doe je het weer!" " ik liiegggg niett ..." "okay, nu heb ik er genoeg van!" " w-wat ga je doen ?!" " merk je zo wel " hij gooit het kind tegen de muur en neemt een schaar uit haar bureau, hij knipt al haar kleren uit tot aan haar bh. " aaaaaaaaaaaaaaaa , hou oooop !" (huilend) " je eigen schuld !" hij gooit het kind op haar bed , en kleed zichzelf uit. Lotte knijpt haar ogen toe, ze wil niks van dit hele gedoe zien. Opeens voelt ze een koude maar erg stijve penis tegen haar lip. " pijp me." " nee!, je bent gestoord!" " DOE HET!" Lotte opent haar mond en de penis glijdt naar binnen. "zuig!" Lotte zuigt. " ach trut, je kan er niks van!" " ga dan naar een hoer!" " jij bent veel goedkoper, schat" (knipoog) (ze snikt) " doe je kleren uit." " nee, je mag dit niet doen!" De vader wordt boos en rukt de kleren van haar lijf. "BLIJF VAN ME AAAAAAAAAAF!" de vader knijpt zo hard in het meisje haar borsten dat Lotte niet meer kan van de pijn. ' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" " hou je bek !" Hij gooit het deken over hun en begint op het kind te rijden.

daarna:
" je was geweldig, men persoonlijk hoertje, wat wil een man nog meer?" Lotte antwoord niet meer.

05:30 moeder komt thuis:
" dag schat! waar is lotte?" "op haar kamer."
*gaat trappen op en naar haar kamer*
*klopklop*
"Lotte?" De moeder doet de deur open en ziet haar kind daar dood liggen... in haar eigen bloedbad.

they don't know how hard it was. nobody does...

Reageer (4)

  • vinny

    zo wow

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O zo zielig!
    was dit het of komen er meerdere hoofdstukjes?

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    was dit je story?
    een hoofdstuk?
    Wel supercool howr!!!

    1 decennium geleden
  • PIRAATinesx

    raar verhaal ! (H)(K)
    vettig
    niet slecht bedoelt !!!! (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen