O1O.
"CHAZZIE!" Gilde ik terweil ik hem hyper knuffelde. "CHLOE IEEE!" "Kom je ?" Vroeg hij. Snel pakte ik mijn mobiel en trok mijn bruine, leren jas aan. Die dezelfde kleur had als mijn Uggs en riem. Het park was maar 5 minuten lopen en het duurde dan ook niet lang voordat we daar aan kwamen. Iedereen was er al, Ryan, Caitlin en Christian. Maar geen Justin. Ik begroette ze allemaal met een knuffel en ging toen langs hun op het bankje zitten. "Waar is Justin ?" Vroeg ik toen maar. "Die moest nog weg." Beantwoorde Caitlin mijn vraag. "En daarna dan ?" "Daarna komt die Selena naar hem toe." Ik zuchte diep. "Ik mag haar nu al niet." Begon Caitlin. "Me too." Mompelde ik. "Oh, is kleine Chloe jaloers ?" Vroeg Ryan op een pesterige manier. "Neuj, waarom zou ik ?" "Omdat hij jou beste vriend was, iedereen wist dat jullie wel wat voor elkaar voelden. Ook al zagen jullie dat zelf niet. En nu heeft iemand anders jou plek ingenomen en is hij niet meer alleen van jou maar ook nog van Selena." Beantwoorde Ryan mijn vraag. Daar had hij een punt, maar dat ging ik niet toegeven. Never. "Ik voelde niks voor Justin." Mompelde ik. Ryan keek me met 'de blik' aan. "Oke, fine! Misschien, heel misschien, en ik zeg niet dat het zo is, voelde ik wel iets voor hem." "Voel!" "Voelde!" "Voel!" "VOELDE!" Schreeuwde ik. Geschrokken hield Ryan zijn mond dicht. Beter voor hem, beter voor mij. "Bovendien, ik heb Chaz nu toch." Zei ik terweil ik op zijn schoot ging zitten en hij zijn armen om mijn middel plaatste. "Soms héél soms, zou ik echt denken dat jullie wat hadden." Mompelde Ryan. "OH! Dat je dat kan, nadenken!" Zei ik vol verbazing terweil Caitlin en Christian in de lach schoten. Ryan glimlachte trots. `Ryan, beter denk jij niet na. Dat gaat boven jou niveau." Mompelde ik er toen achteraan waardoor Caitlin en Christian nog harden begonnen telachen.
--
Sorry voor mijn domheid,
ik vergat gister -alweer- om op het activeerknopje teklikken. :$
Wat ben ik toch ook slim ;D
So, leave a comment (flower)
Kudo's zouden ook wel een keertje leuk zijn,
dan krijgen jullie een virtueel Phineas-koekje. -aa'-

Reageer (5)

  • xlufjoetoexx

    hahahahahahaha!! so funny!!! (H)

    snel verder!! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Side

    verdeer <33

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    hihihii ilove itt!

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    (H)

    1 decennium geleden
  • Woowie

    Je kan het goed maken :) Activeer er nog 1 (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen