Foto bij te laat

sorry dat et zo lang duurde ben juist terug van bezinningsdagen me school.

Bill pov:

Traag fiets ik naar school. Als ik het gebouw voor me zie opduiken fiets ik nog trager.( voor zover mogelijk dan) Mijn hart klopt sneller en slaat onregelmatig ook mijn handen worden klam. Positief denken spreek ik mezelf toe , alles komt goed. Uiteindelijk ben ik 25 minuten te laat.Onzeker loop ik naar mijn klas.
Wie we daar hebben, komen we toch nog af hoor ik de leerkracht sarcastisch zeggen.Gewoon negeren fluister ik mezelf toe en vlug stap ik naar mijn plaats. Alle minachtende blikken negerend.
Dit ging nog een lange dag worden.

Meneer Kaulitz u bent al te laat dus verwacht ik uiterste concentratie of heb je meer zin om na te blijven. Met een zucht neem ik mijn boeken en doe alsof ik braaf oplet.

Tom pov:

Als de les ongeveer 20 minuten bezig is gaat plots de deur open.Een jongen met lange zwarte manen en make-up komt de klas binnen. Onmiddellijk begint in de hele klas geroezemoes. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Wie is dat vraag ik aan Feli.
Bill antwoordt hij, ik hoor aan de klank van zijn stem dat ze niet met elkaar overeen komen.
Belachelijk die make-up en zo, maar toch kan ik om de een of andere reden mijn ogen moeilijk van hem af houden.

Reageer (1)

  • agent327

    oei tom toch:D
    naja snel verder
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen