The first one! Just read it and comment

deel 1
Op die plek heb ik het eerste deel gemaakt. ^^

Ik loop door een enge donkere straat, ik heb geen idee waar ik ben en het is hier vreselijk stil. "Hallo!" riep ik maar niemand reageerde terug. "Is hier iemand?" riep ik, maar weer werd er niet gereageerd. Ik liep alleen maar vooruit in de hoop om weer in de stad te komen. Maar na verloop van tijd kwam ik in een bos aan, het was er donker en koud terwijl het nog maar 2 uur 's middags in de zomer is. Ik loop weer terug naar het begin van het bos tot ik werd vastgegrepen door iemand hij deed een prop paier in mijn mond en deed er plakband overheen, ik wou wegrennen maar ik kon geen kant op ik werd vastgebonden mijn handen zaten vast, hij trok me mee verder het bos in maar ik kon niet gillen want ik had die prop in mijn mond, ik spaar al mijn energie op zodat ik straks kan wegrennen. Ik hoorde een gezoem ik opende mijn ogen en was weer terug in mijn eigem kamer. "Gelukkig het was maar een nachtmerrie" zei ik hardop. "Wat was maar een nachtmerrie?" vroeg mijn moeder die in mijn kamer kwam. "Vertel ik later wel" zei ik. "Ik kwam op te zeggen dat je weer naar school toe moet en dat je sportkleren moet aandoen omdat je sportdag hebt" zei mijn moeder. "Oke dankje mam" zei ik. mijn moeder liep de kamer uit en ik stapte uit bed.

dit was het eerste deel.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen