Number 3! And Comment

Deel 3!
Ik kwam aan op school en zette mijn fiets in het rek. Ik liep naar binnen en iedereen stond al voor de deur te wachten tot de docent komt. Na 10 minuten kwam de docent nog steeds niet dus ik liep naar de wc, ik dronk wat water en toen ik bij het lokaal kwam stond niemand er meer. Gelukkig kwam de directeur er aangelopen. "Meneer weet u waar de rest van de klas is?" vroeg ik. "Die hebben de hele dag vrij dus jij ook" zei de directeur. "Oke dank u" zei ik. Ik deed mijn tas op mijn rug en liep naar buiten. "Nog 2 dagen en dan is het zomervakantie" zei ik. "Heb jij er ook zo'n zin in?" vroeg iemand. Ik draaide me om en zag daar een hele leuke en knappe jongen staan. "Ik ben Jeffrey" zei de jongen. "Ik ben Naomi" zei ik en ik keek hem dromerig aan."Hoelaat moet je beginnen?" vroeg Jeffrey. "Ik ben al vrij ik zou sportdag hebben maar dat gaat niet door" zei ik. "Dat is bij mij ook zo" zei Jeffrey. "Wil je met mij mee naar huis?" vroeg ik. "Ja leuk" zei Jeffrey we pakten de fietsen en gingen samen naar mijn huis.

Reageer (3)

  • SachaR1991

    wow das wel snel xd... leer iemand kennen ga mee naar huis..
    maaruh ze zijn wel kort hea:P

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Suepr!
    Snél Verdder héé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen