Number 5 hope you like it.

Deel 5
Na 5 minuten hoorde ik het hek open gaan en ik zag dat Jeffrey in zijn blote boddy en zwembroek naar binnen lopen, hij had een handdoek over zijn schouder. "Daar ben ik weer" zei Jeffrey. "Ik zie het" zei ik lachend. Jeffrey legde zijn handdoek op een ligstoel en deed zijn slippers uit, hij rende op het zwembad af en sprong erin. Ik kreeg allemaal water over me heen en slaakte een gilletje. Jeffrey stapte het zwembad weer uit en liep naar me toe. "Kom er ook in" zei Jeffrey. "Het is vreselijk koud" zei ik. "Dan zal ik je erin moeten gooien" zei Jeffrey. Hij pakte me vast en liep met me naar het zwembad. "Nee niet doen!" riep ik nog maar het had geen nut hij had me al in het zwembad gegooid en hij sprong er ook in. We kwamen samen weer bovenwater ik keek hem diep in zijn mooie ogen aan, mijn gezicht kwam dichter bij die van hem en toen raakte onze lippen elkaar na 5 seconden haalde ik mijn lippen van die van hem en nu pas besefte wat ik had gedaan, ik keek naar beneden en keek naar het water. "Sorry het was niet mijn be...." zei ik maar hij liet me niet uirpraten want hij drukte zijn lippen weer op die van mij.

Reageer (6)

  • SachaR1991

    hehe

    1 decennium geleden
  • LoseMyMind

    verder

    xx

    1 decennium geleden
  • Madrid

    sweet(H)
    snel verder!
    (K)

    1 decennium geleden
  • Agree

    verder^^

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Sweet x3
    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen