Send, Read and Comment! Deel 6.

Deel 6!
We liggen weer op de ligstoelen nou ja Jeffrey ligt bij mij op de ligstoel. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg Jeffrey. "Ik ben 16" zei ik. "Oke, ik ben 17" zei Jeffrey. "Wat doe je dan bij mij op school? Je zou toch al klaar moeten zijn?" vroeg ik. "Ik ben op de basisschool 1 keer blijfen zitten" zei Jeffrey. "Zullen we zo naar de stad gaan?" vroeg Jeffrey na 1 minuut stilte. "Ja gezellig" zei ik. "Heb je hier misschien een shirt voor mij die ik kan lenen?" vroeg Jeffrey. "We hebben hier nog wel een shirt van mijn broer die het huis uit is. "Wat voor blouse is het?" vroeg Jeffrey. "Zo één met een draak achterop" zei ik. "O die is wel cool" zei Jeffrey. "Loop maar mee naar boven" zei ik. We liepen naar boven en ik liep naar de oude kamer van mijn broer. Ik deed zijn kast open en daar pakte ik de blouse uit. "Deze pas je vast wel" zei ik. "Vast wel" zei Jeffrey. "Kleed je hier maar om dan kleed ik me om in mijn kamer" zei ik. "Oke dan zie je zo" zei Jeffrey en ik liep naar mijn kamer. Ik kleedde me om in mijn gewone kleren en ik liep daarna naar de douche om mijn bikini in de was te gooien. Toen ik uit de douche kwam stond Jeffrey daar al te wachten. "Ben je klaar om te gaan?" vroeg Jeffrey. "Ja hoor" zei ik. We liepen naar buiten en aangezien Jeffrey zijn fiets niet mee had ging hij op mijn fiets en ik achterop.

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen