Number 7! Make it and leave a comment.!

Deel 7
Toen we in de stad aankwamen waren we bij Lucardi de duurste sieraden zaak van de stad. Jeffrey liep al naar binnen en ik zette mijn fiets nog even op slot. Ik liep nu ook naar binnen en ik zag Jeffrey bij de kettingen staan. "Waarom zijn we hier?" vroeg ik verbaasd. "Welke ketting vind je leuk?" vroeg Jeffrey. Ik wees naar een zilveren ketting waar een gouden hartje aan hangt. "Die is wel leuk ja, blijf even staan ik ben zo terug" zei Jeffrey ik bleef staan en Jeffrey liep naar de man achter de kassa. Ze praaten wat en daarna schudden ze elkaars handen. Jeffrey liep naar me toe. "kom dan gaan we weer" zei Jeffrey. Ik liep met hem mee naar buiten. "Waar ging dat over?" vroeg ik toen we buiten stonden. "Niks bijzonders" zei Jeffrey. Hij keek op zijn telefoon. "Half 5 alweer ik moet naar huis" zei Jeffrey. Hij wou zijn blouse uitdoenmaar ik hield hem tegen. "Hou nog maar even" zei ik. "Dankje" zei Jeffrey. "Zal ik je naar huis brenegen?" vroeg ik. "Nee hoor dankje ik loop wel" zei Jeffrey. "Oke wat jij wilt" zei ik. "Doei" riep ik nog en daarna fietste ik door naar huis. Wat doet hij raar, hij zoent me en vraagt niet om verkering nou ja ik zoende hem eerst maar ik durf niet te vragen en hij doet geheimzinnig bij de juwelier en wat nog het ergste is dat hij zijn huis niet wilt laten zien en niks over zijn familie verteld. Maar hij is wel super knap.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    hehe na een zoen meteen verkering willen.. lekker extreem hea..
    hij iwl wrs gewoon ni dah je dr achter komt dat hij rijk is enzo want dan zou je hem alleen leuk vinde om zn geld

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    spr!
    snél verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    hij is idd raar!
    snel verder gaan!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen