Number 8! Click on send then read it and you can leave a comment!

Deel 8!
Ik kwam thuis aan en mijn broertje van 13 is ook alweer thuis. "Heey Mikey" zei ik. "Noem me geen Mikey maar gewoon Mike" zei Mike. "Oke" zei ik. "Dankje" zei Mike. "Mikey" zei ik en ik schoot in de lach. "Als ik jou was zou ik weg rennen" zei Mike. "Waarom?" vroeg ik. "Daarom" zei Mike. Hij rende op me af en ik slaakte een gilletje en toen begon ik te rennen omdat hij gevaarlijk dichtbij kwam. Ik rende de straat uit en nu kwam ik in een hele rijke buurt aan. "Wauw" hoorde ik Mike achter me zeggen. "Wat wauw?" vroeg ik. "He is hier groot en ik wist niet dat dit hier was" zei Mike. We liepen samen door de straat tot we bij een hele grote huis aankwamen elke kamer heeft een balkon en een mega uitschuigbaar raam bij de voordeur heb je een afdakje met pilaren. Er kwam een jongen naar buiten gelopen aan de achterkant kon ik al zien dat het Gucci kleren waren. De jongen had het huis afgesloten en draaide zich om. Ik keek met grote ogen naar hem en hij keek net al mij terug. "Jeffrey?" zei ik verbaasd.

Reageer (3)

  • SachaR1991

    :P

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrr

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Oh, Dat zijn dure kleren!!
    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen