Number 10! Make it and leave a comment!

Deel 10!
“Hoe zal ik het zeggen, ik was bang dat je me alleen leuk zou vinden vanwege het geld dat ik heb, elk vriendinnetje dat ik heb gehad was gewoon uit op mijn geld en ik wou je eerst beter leren kennen voordat ik het je zou vertellen” zei Jeffrey en keek me aan met tranen in zijn oge, wat is hij toch een schatje en ook zo gevoelig. “Woon je hier met je ouders of helemaal alleen?” vroeg ik. “Ik woon hier alleen” zei Jeffrey. “Hoe kom je dan aan al dat geld?” vroeg ik. “Ik maak filmpjes voor youtube en daar verdien ik geld mee” zei Jeffrey. “Oke leuk ja” zei ik. “Maar ik moet gaan ik heb een afspraak” zei Jeffrey. “Oke maar ik heb nog 1 vraag” zei ik. “Vraag maar” zei Jeffrey. “Waarom deed je zo geheimzinnig bij de juwelier?” vroeg ik. “O dat, dat was niks bijzonders maar ik moet nu echt gaan” zei Jeffrey. Hij stond op en ik stond ook op, ik gaf hem een knuffel en hij liep weg. Ik liep van het trappetje af en liep door naar huis toen ik thuis kwam zag ik mijn moeder in de keuken. “Heey schatje hoe was je sportdag?” vroeg mijn moeder die bezig was met het eten maken. “Het ging niet door de docent ofzo was ziek” zei ik. “Wat heb je dan de rest van de dag gedaan?” vroeg ze. “Ik heb een jongen ontmoet en we hebben in het zwembad gezwommen en we zijn naar de stad geweest” zei ik. “Gezellig” zei ze. “Ik ga naar mijn kamer” zei ik. “Oke over 10 minuten is het eten klaar” zei ze. “Wat eten we dan?” vroeg ik. “Pizza” zei mijn moeder. “Mag ik Jeffrey uitnodigen? Dat is die jongen die ik ontmoet heb” zei ik.”Ja tuurlijk” zei ze. “Jeffrey is vet rijk” zei Mike die de keuken in kwam lopen. “Oke leuk ja” zei mijn moeder, ik liep door de woonkamer naar de gang en liep de trap op naar mijn kamer. Ik kleede me om in andere kleren en zette de tv aan, ik ging op bed zitten na 5 minuten kwam ik er achter dat ik Jeffrey’s nummer niet had, ik stond op deed mijn schoenen aan en liep naar beneden ik ging naar de keuken waar mijn moeder nog steeds bezig is. “Ik ga naar Jeffrey vragen of hij mee eet” zei ik “Oke over 5 minuten is het eten klaar” zei ze. “Oke dankje” zei ik. Ik liep door de achterdeur naar buiten en pakte mijn fiets die tegen het schuurtje stond, ik deed de tuindeur open en fietste weg naar Jeffrey’s huis, nu nog hopen dat hij thuis is.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    jah hopelijk is die thuis

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!
    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    spr!
    snél verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen