Number 11.! Make it and leave a comment.!

Deel 11!
Ik kwam aan bij zijn huis en ik drukte op de bel, de deur werd open gedaan door een meisje van ongeveer mijn leeftijd. “Uuhm ik kom voor Jeffrey” zei ik. “Die is er wel” zei het meisje. “Kun je hem even halen of roepen?” vroeg ik. “Schatje! Er staat 1 of andere del voor de deur” riep ze, ze keek me aan en glimlachte nog even en daarna verdween ze uit de deuropening, ik zag dat ze een tongzoen aan Jeffrey gaf die er aan kwam lopen en toen zag ik haar niet meer. “Wat kan ik voor u d....” zei Jeffrey maar hij praate niet verder toen hij mij zag staan. “Hey Jeffrey” zei ik. “O heey Naomi” zei Jeffrey. “Wie was dat meisje?” vroeg ik. “O dat, niemand in het bijzonder” zei Jeffrey. “Dus dit was die belangrijke afspraak?” vroeg ik. “Uhm nee dat was iets anders” zei Jeffrey. “Wat dan?” vroeg ik. “Dat was bij de juwelier” zei Jeffrey. “Hmm oke” zei ik een beetje ongeloofwaardig. “Ik ga maar weer aangezien je bezig bent” zei ik op een boze toon, ik draaide me om en veegde een traan weg en snoof even met mijn neus. “Naomi toen nou” riep Jeffrey. “Sorry ik moet gaan, ik moet eten, ik had je graag uitgenodigd maar aangezien je al iemand hebt om mee te eten hoef je niet meer bij mij te eten” zei ik. “Naomi toen nou ik kan het uitleggen” zei Jeffrey. “Leg het me dan uit” zei ik, ik draaide me om en ik voelde dat de tranen over mijn wangen heen stroomden. “Ik heb een weddenschap verloren en nu moet ik een hele dag met deze hoer opgescheept zitten” zei Jeffrey. “Bullshit ik ga” zei ik. Ik draaide me weer om, ik pakte mijn fiets en ging weer terug naar huis, ik veegde de tranen nog even weg en was weer thuis aangekomen.

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen