Tot deel 17 staat op mn laptop! Maar plaats niet allemaal tegelijk!:P

Deel 12!
“Mam ik ben weer thuis!” riep ik. “En heb je Jeffrey meegenomen?” vroeg mijn moeder terug. “Nee hij kan niet” zei ik. Mijn moeder kwam de keuken ingelopen en liep naar de over waar ze de pizza’s eruit haalde. “Dat is dan jammer, dan zie ik hem een andere keer” zei ze. “Vast wel” zei ik en keek naar de vloer. “Mike eten!” riep mijn moeder en Mike kwam de keuken ingerend, ik ging aan tafel zitten en Mike ging tegenover me zitten en aan het hoofd van de tafel zit mijn moeder. “Dan houden we 1 pizza over misschien kun je die dan naar Jeffrey brengen?” vroeg mijn moeder. “Moet dat?” vroeg ik. “Nou ja, doe maar wij hebben er ook niks aan” Zei ze. “Nou oke dan” zei ik. Ik pakte een stuk pizza en legde het op mijn bord. Ik zat steeds in mijn hoofd met dat ene meisje waarvan hij zei dat het gewoon een hoer was en dat hij daar een hele dag mee opgescheept zat. “Schat begin je nog met eten of wacht je ergens op?” vroeg mijn moeder. “Nee, ik dacht even ergens aan” zei ik. Ik nam een eerste hap van mijn pizza en toen ik het ophad legde ik mijn bord op het aanrecht. “Ik ga naar mijn kamer” zei ik. “Oke schat” zei mijn moeder. “Maar Naomi moet afwassen” zei Mike. “Echt niet het is jouwn beurt” zei ik. En voordat hij weer kon reageren liep ik naar mijn kamer, ik deed mijn slippers uit en legde me neer op bed, ik sloot mijn ogen en zag alles weer voor me wat er gebeurd. Het meisje dat me del noemt, Jeffrey die haar een kus geeft, de weddenschap en hij zegt dat ze een hoer is. Moet ik dat allemaal wel geloven? Ik deed mijn ogen open en keek naar mijn mobiel die naast me op het bed lag. Ik zag dat ik een sms heb, geen zin om te kijken, ik keek weer naar het plafond en sloot mijn ogen weer, niet veel later voelde ik dat ik wegzachte en ik viel in een droom.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    yay slaap :D

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    Oooh!!! Verder!!!
    Post maar direct al je delen xD

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen