Number 16 Send it, Read it, Comment it.

Deel 16!
Ik wacht op Jeffrey bij de fietsten, wat ik niet wist was dat er iemand achter me stond, diegene deed zijn handen voor mijn ogen en fluisterde wat in mijn oor. “Hij is lang, knap en heel erg sexy” fluisterde diegene. “Als je niet Tom Cruise bent dan ben je Jeffrey” zei ik met een glimlach. “Heel goed” zei Jeffrey. “Ik heb wat voor je en ik heb ook nog een vraag” zei Jeffrey die voor me is komen staan. Hij haalde iets uit zijn broekzak en toen hoorde ik een zoemer, ik deed mijn ogen open en was weer terug in mijn kamer. “Wow dat was raar, begin ik Jeffrey nou zo leuk te vinden?” zei ik hardop. Ik stapte uit bed en pakte mijn douche spullen en schone kleren, ik liep naar de douche en deed mijn pyjama uit, ik gooide het in de was en ik deed de kraan aan, ik legde mijn spullen op het kastje en deed nog snel de deur op slot. Ik pakte mijn shampoo, cremespoeling en showergel van het kastje en ging onder de douche staan, eerst zeepte ik me in en daarna ging de shampoo in mijn haar dat spoelde ik uit en deed de cremespoeling erin. Toen ik klaar was pakte ik de handdoek, ik droogde me af en deed daarna mijn kleren aan, ik liep naar beneden en maakte een broodje met kaas en thee klaar, ik ging aan de keukentafel zitten naast mijn broertje die al aan het eten is, toen ik klaar was liep ik naar boven en poetste ik mijn tanden nog even, ik liep naar mijn kamer en pakte mijn tas waar niks in zat, omdat het bijna vakantie is gaan we alleen leuke dingen doen en dit keer is het zwemmen, ik pakte mijn bikini en deed het in de tas, ik pakte nog een handdoek en deed dat erbij. Ik deed mijn slippers aan en liep naar beneden, ik keek op de klok: 8 uur. “Mam ik ga naar school” zei ik tegen mijn moeder, ik gaf haar nog een kus en liep de deur uit, ik pakte mijn fiets en fietste weg naar school. Onderweg kwam ik Jeffrey tegen. “Heey Jeffrey!” riep ik toen ik 8 meter van hem vandaan was. Hij keek om en hij kreeg een glimlach op zijn gezicht toen hij mij zag. “Heey Naomi” zei Jeffrey. Ik fietste iets harder zodat ik naast hem fiets. “En wat gaan jullie vandaag doen met de klas?” vroeg ik. “Wij gaan zwemmen” zei Jeffrey. “Wij ook” zei ik. “Misschien is het dan wel mijn klas en jouwn klas die samen gaan zwemmen” zei Jeffrey. “Hoezo denk je dat?” vroeg ik. “Nou mijn mentor zo dat we met nog een andere klas gingen zwemmen” zei Jeffrey. “Oke, nou ik hoop dat het onze klassen zijn” zei ik. “Ja” zei Jeffrey. We kwamen aan bij school en ik zette mijn fiets in het fietsenhok. Ik zei nog doei tegen Jeffrey en ik liep naar binnen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen