Numer 17! Sent it, Read it, Comment it!

Deel 17!
Ik kwam aan bij het lokaal en iedereen stond te wachten. “Wat moet jij met Jeffrey?” vroeg Christina de bitch van de klas. “We zijn vrienden” zei ik. “Dat kan niet, niemand wil vrienden met jou zijn” zei Christina en iedereen begon te lachen. “Oke zo kan het wel weer dames” zei de mijn mentor die eraan kwam lopen. Hij deed de deur open en iedereen liep naar binnen, ik ging helemaal achteraan zitten en ik wist nu al dat niemand iets met mij gaat doen in het zwembad. “Is iedereen er?” vroeg de mentor. “Jaa” riepen iedereen. “Oke dan kunnen we nu gaan” zei de mentor. Ik pakte mijn tas van de grond en liep naar buiten, ik pakte mijn fiets en zag dat die van Jefffrey er niet meer stond, ik was even in gedachten en toen ik er weer uit was zag ik dat iedereen al klaar stond. Ik pakte mijn fiets en ging achteraan staan en toen begonnen we te fietsen, na 10 minuten waren we er en we liepen naar binnen, de mentor betaalde en wij moesten doorlopen naar de kleedhokjes, ik kleedde me om en liep naar het zwembad, ik ging met mijn voeten in het zwembad en ik zuchtte. “Wat is er te zuchten?” vroeg een jongensstem die achter me was, ik keek om en daar stond Jeffrey. Ik stond op en knuffelde hem en hij terug. “Nou het is toch onze 2 groepen geworden” zei Jeffrey met een glimlach. “Ja gelukkig maar” zei ik. “Ja, ik weet niet wat ik zonder je moet” zei Jeffrey, ik keek hem in de ogen aan en hij keek terug. “Zullen we gaan zwemmen?” vroeg ik. “Ja laten we dat maar gaan doen” zei Jeffrey, hij tilde me op en sprong samen met mij het water in.

Reageer (2)

  • SachaR1991

    :P.. hijs wel sterk dan ... of jij moet licht zijn door anorexia sinds je maar een broodje eet sochtends en een stukje pizza

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen