Numer 19! Sent it, Read it, Comment it, Love it!

Deel 19!
“Heey Christina” zei Jeffrey op een niet zo’n aardige toon. “O heey Jeffrey, wat moet je met zo’n raar meisje?” vroeg Christina. “Ze is niet raar we zijn vrienden, en ze is leuker, liefer, aardiger en schattiger dan jouw” zei Jeffrey, ik zag dat Christina zig beledigd voelde. “Hier krijg je spijt van” zei Christina. “Ik denk dat jij hier eerder spijt van krijgt” zei Jeffrey. Christina keek me met een arrogant gezicht aan en draaide zich dan om en zwom weg. “Daar zijn we ook weer vanaf” zei ik lachend. “Precies” zei Jeffrey. We waren nog een uur in het zwembad en toen moesten we ons weer gaan omkleden. Toen ik klaar was liep ik naar buiten en daar stond bijna iedereen van de klas al, het laatste groepje kwam er nog aangelopen en we fietsten weg, toen we bij school aankwamen zei de docent nog iets. “Jullie moeten nog even meekomen naar binnen ik moet nog iets vertellen” zei m’n mentor. We liepen met de hele klas naar het lokaal en ik ging weer achteraan zitten. “Jullie hebben morgen vrij aangezien de roostermaker van school is overleden en we even moeten bijkomen en hierbij wens ik jullie een fijne vakantie en vergeet volgende week niet jullie boeken weg te brengen en rapport op te halen en dan gaan jullie verder met jullie studie want ik zie jullie niet meer terug” zei m’n mentor. Iedereen stond op en ik ook, ik pakte mijn tas en liep naar de deur. “Fijne vakantie” zei m’n mentor. “U ook” zei de hele klas in koor, weliepen naar buiten en ik liep naar het fietsenhok, Jeffrey stond er nog niet dus ik besloot te wachten, ik ging een meter van het fietsenhok afstaan en iedereen was al weg. IK wachtte nog steeds en na 10 minuten voelde ik handen voor mn ogen zodat ik niks kon zien. Degene achter me fluisterde iets in mijn oor. “Hij is lang knap en sexy” werd er achter me gefluisterd. “Als het Tom Cruise niet is dan is het Jeffry” zei ik glimlachend, hij haalde zijn handen voor mijn ogen weg. “Ik heb wat voor je en ik heb ook nog een vraag” zei Jeffrey die voor me is komen staan. Hij haalde iets uit zijn broekzak en het was een doosje, hij deed hem open en ik zag de ketting erin liggen die ik zo mooi vond. “Had je dit al die tijd gedaan bij de juwelier?” vroeg ik. “Ja” zei Jeffrey. “Maar hij is vreselijk duur” zei ik. “Maar dat is het wel waard met jou” zei Jeffrey. “Aah wat lief” zei ik. “Ik heb ook nog een vraag” zei Jeffey. “Vraag maar” zei ik. “Wil je mijn meisje zijn?” vroeg Jeffrey. “Heel graag” zei ik. “Er staat ook nog iets in de ketting” zei Jeffrey.

IK ben verbrand en dat doet pijn! Op mn hoofd schouders en rug.. :(

Reageer (5)

  • SachaR1991

    hmmm ... wat zou erin staan... spanning

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    muwhahahaa ik verbrand niet (6)
    aangezien ik half indisch bn en daarom een getinte huid heb en die niet zo snel verbrand :d

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    Ah, zooo lief!!
    waren alle jongens maar zoals hij ^^
    verder <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Kzin ook verbrand x)
    Snél Verde rhéé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    ai,ik ben ook verbrand,mijn schouders en benen,echt pijnlijk!
    snel verder gaan,en wel NU:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen