Ik dacht ik heb nog verbinding dus ik maakte nog een quizje :D

Deel 22!
We kwamen bij mijn huis aan en ik zette mijn fiets tegen het standaard plekje, je raad het al tegen de schuur, Jeffrey zette die van hem erachter en we liepen samen naar binnen. “Mijn moeder is aan het werken, die komt pas tegen 5 uur terug en mijn broertje is nog op school en die is om kwart over 3 vrij” zei ik toen we de kamer in liepen. “Meer ruimte voor onszelf” zei Jeffrey en gaf me een kus op de mond. “Ik ga even mijn bikini aandoen, doe of je thuis bent schenk jezelf wat te drinken in of ga tv kijken” zei ik. “Oke tot zo” zei Jeffrey en gaf me nog een kus op mijn mond, ik liep naar boven en ging naar mijn kamer, ik pakte een bikini uit de kast en legde hem op het bed, ik deed mijn kleren uit en legde dat naast mijn bikini, ik deed mijn bikini aan en pakte de zonnenbrand. Ik pakte mijn kleren op en liep ermee naar m’n douche, ik gooide mijn kleren in de wasmand en liep naar beneden. “Kom dan gaan we zwemmen” zei ik tegen Jeffrey die tv aan het kijken was. Hij stond op en liep naar me toe, hij gaf me een hand en samen liepen we naar buiten. “Zal ik je insmeren?” vroeg Jeffrey. “Ja is goed” zei ik. Ik gaf de zonnenbrand aan Jeffrey en hij nam het aan. “Ga maar op je rug liggen op die ligbed” zei Jeffrey, ik haalde eerst nog even mijn handdoek van de waslijn en legde het op de ligbed en ging er zelf ook op liggen, eerste smeerde hij mijn benen in en daarna mijn buik. “Draai je maar om” zei Jeffrey, en hij begon met het insmeren van mijn rug en mijn schouders. Hij zette de zonnenbrand naast me neer en ik ging recht zitten, ik pakte het en smeerde ook mijn gezicht en armen in. “Wil je nu mij insmeren?” vroeg Jeffrey. “Ja is goed, maar je bent je handdoek vergeten” zei ik. “O ja fuck, mag ik 1 van jou lenen?” vroeg Jeffrey. “Kom maar naast me liggen” zei ik en klopte naast me neer. Hij ging op z’n buik liggen en ik begon nu ook z’n benen en buik in te smeren. “Omdraaien” zei ik toen ik klaar was en hij draaide zich om, daarna smeerde ik zijn rug en schouders in en ik gaf hem aan Jeffrey hij smeerde nu ook zijn armen en gezicht in en zette het op de grond, ik ging op mijn rug liggen en sloot mijn ogen, ik voelde dat Jeffrey in mijn oor blaast en het voelt best goed en voor ik het wist lag hij op mij en begon me innig te zoenen.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    :D

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!

    snelverder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    Verder!!
    Super geschreven!!
    <3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    (H)
    Nu verder please(A),voor mij(flower)
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen