Number 23! Read it and leave a comment.

Deel 23!
“Uuhm heey Naomi” hoorde ik mijn moeders stem zeggen. “O heey mam” zei ik en Jeffrey ging snel van me af. “Wie is die leuke jongen?” vroeg mijn ze. “Dat is Jeffrey” zei ik met een rood hoofd. Ze liep naar hem toe en gaf hem een hand. “Ik ben de moeder van Naomi maar noem me maar mam” zei ze lachend. “Mam!” riep ik. “Zie je Naomi zegt het ook” zei zelachend. “Maar hebben jullie met..” zei mijn moeder en weest van mijn naar Jeffrey en weer terug. “Ja we hebben” zei ik glimlachend. “Jullie zijn schattig samen hoor” zei mijn moeder. “Dank u” zei Jeffrey. “En hij is nog beleefd ook” zei mijn moeder. “Mam waarom ben je nu al thuis?” vroeg ik om van onderwerp te veranderen. “O omdat het te warm was en daarom mochten we naar huis” zei ze. “Oke” zei ik. “En hoe was het zwemmen?” vroeg ze. “Leuk hoor, we gingen met mijn klas en de klas van Jeffrey” zei ik. “Oke gezellig” zei mijn moeder. “Ja, maar mag Jeffrey hier eten?” vroeg ik en keek even naar Jeffrey en daarna smekend terug naar m’n moeder. “Maar natuurlijk mag dat en dan kan je ook nog kennis maken met Naomi’s broertje” zei ze tegen Jeffrey. “O die heb ik gisteren al ontmoet” zei Jeffrey. “Oke dat is mooi” zei ze. “Ik ga naar binnen het huis een beetje schoonmaken” zei ze weer. “Oke doei Mam” zeiden Jeffrey en ik tegelijk en we schoten in de lach. “Sorry van mijn moeder, ze is altijd een beetje gek” zei ik lachend. “Geeft niet ik vind het best wel grappig vooral toen ze zei dat ik haar mam mag noemen en we hebben nog maar 1 dag met elkaar” zei Jeffrey. “Ja precies” zei ik. “Kom dan gaan we zwemmen” zei Jeffrey. “Het water is koud”zei ik. “Dan zal ik je maar mee moeten tillen” zei Jeffrey, hij stond op en tilde me op. “Nee niet doen!” riep ik nog maar hij had me al in het water gegooid.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    whahaha
    en toen was je nat

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrr

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha, Poor Girl x)
    Supe!r
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen