Number 24! Ik kan niet nog 1 maken want internet valt weer uit.

Deel 24!
Ik kwam proestend boven water en daarna kwam Jeffrey boven water, hij sloeg zijn armen om me heen en gaf me een kusje op mijn mond. “Het is koud ik ga er weer uit” zei ik. “Ga dan” zei Jeffrey, maar hij hield me nog steeds vast zodat ik niet weg kon. “Het zou makkelijker gaan als je me los liet” zei ik en probeerde me los te rukken wat niet hield want hij was veel sterker als mij. “Toe nou het is hier echt koud” zei ik jammerend. “Nou oke dan” zei Jeffrey en liet me los. “Dank je” zei ik opgelucht, ik zwom naar de kant en drukte mezelf erop. Ik stond op en liep naar de ligstoel, ik ging erop liggen en sloot mijn ogen weer. Ik voelde iets nats op me komen en zag dat het Jeffrey was. “Jeffrey toe nou je bent nat” zie ik met een glimlach. “Nou en” zei Jeffrey en hij drukte zijn lippen op die van mij. Ik haalde mijn lippen van die van hem. “Je bent echt nat en dat is vervelend” zei ik en lachte naar hem. “Niet zeuren maar genieten” zei Jeffrey en hij drukte zijn lippen weer op die van mij. IK haalde mijn lippen weer van die van hem. “Maar ik vind...”z ei ik maar hij liet me niet uitpraten en drukte zijn lippen weeral op die van mij, hij likte langs mijn lippen en ik gaf me maar over ik deed mijn mond open en we waren in een vurige tongzoen. “Gatver jullie liggen te zoenen” hoorde ik mijn broertjes stem zeggen. Jeffrey ging snel van me af en keek geschrokken achter zig, ik keek ook achter me en daar stond Mike. “Mikey hou je kop en ga iets nuttigs doen” zei ik.

Reageer (5)

  • SachaR1991

    whahahahahahah :P

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    verder!!

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderr,en wel NU:Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha zegk ook meestal tgn mn nevn x)
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen