Foto bij 4

(L)

Audrey`s pov

Ik werd wakker gemaakt door weer die zelfde stewardes. We waren gelandt. Ik keek haar chagerijnig aan maar ze leek het niet te merken. Ze bracht me vrolijk uit het vliegtuig. Volgens mij was ze best wel blij dat ik uit het vliegtuig ging. Tsss. Ik pakte mijn bagage van de bagageband af en de stewardes liep weg. Ik moest hier wachten op mijn vader. Ik wou net mijn mp3-speler pakken maar ik zag hem al naar me toe lopen. `Audrey' Riep hij vrolijk. Ik glimlachte naar hem en gaf hem een knuffel. Ik ruikte zijn oude vertruide lucht. Ik had hem toch wel gemist. Hij pakte mijn bagage en zette het in de auto. Ik ging in de auto zitten en we reden naar zijn huis. Onderweg hebben we het over de gekste dingen gehad en hij maakte me weer aan het lachen.
We reden de oprit van zijn huis op. Mij mond stond open van verbazing. Was het hier zo groot? 'Pas op lieverd je vangt vliegen'lachte mijn vader. Ik glimlachte zwakjes terug en liep met hem zijn huis binnen. Ik keek nog steeds mijn ogen uit. We liepen naar de woon kamer waar ik een vrouw en een jongen zag zitten. De vrouw liep vrolijk naar me toen en stelde zich voor als pattie. Ik wist nu al dat ik goed zou kunnen opschieten met de nieuwe vriendin van mijn vader. De jongen leek noggeneens door te hebben dat ik er was want hij smste gewoon verder. 'Justin stel je eens voor'.Zij pattie streng. De jongen keek chagerijnig op.'Ik ben justin' mompelde hij wat. Dus hij heette justin. Zijn moeder keek hem streng aan maar hij negeerde het. 'ik ben audrey' zei ik zachtjes. De jongen keek mij droog aan. 'Boeit mij dat hoe je heet' en hij liep naar boven. Pattie keek mij beschaamd aan. 'Sorry hij is de laatste tijd een beetje chagerijnig door al die optredens'. 'Optredens?' Vroeg ik verbaast. 'Ja kind hij is justin bieber en doordat hij een beroemd is denkt hij dat hij alles is 'zei ze hoofdschuddend. ik keek haar verbaasd aan 'De justin bieber'ik had wellens van hem gehoord maart ik heb nooit echt naar zijn filmpjes gekeken. 'Wist je dat niet?'Vroeg ze verbaast. Ik antwoorde van nee. Ik hoorde haar zachtjes lachen. 'Kom ik breng je wel naar je kamer'. Zei mijn vader. Maar ik stond nog altijd verbaast te kijken. Woonde ik nou echt met die justin bieber in 1 huis? Dat maakt ook niet iedereen mee.

Reageer (1)

  • sugarbiebs

    verder!!! je scryft echt heeeeeel mooi!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen