Number 25! Mijn verbinding doet echt vet raar dan heb ik verbinding en dan weer niet das echt kut.

Deel 25!
Mike keek me boos aan en liep toen weer terug naar binnen. “Waar waren we gebleven?” vroeg Jeffrey en ging weer op we liggen hij drukte zijn lippen weer op die van mij en ik sloeg mijn armen om hem heen, hij likte met zijn tong langs mijn lippen maar ik deed ze niet open. Hij haalde zijn lippen van die van mij en keek me zielig aan. “Toen nou” smeekte hij. Hij keek me met puppy ogen aan en op dat moment draaide ik hem om zodat ik bovenaan lag, ik boog me voorover en drukte mijn lippen op die van Jeffrey, hij likte met zijn tong langs mijn lippen en ik deed mijn mond een stukje open, zijn tong ging gewillig in mijn tong en langzaam ging ik op hem liggen, hij streelde met zijn handen mijn rug en ik ging met de mijne over zijn prachtige gezicht waar ik maar niet van af kan blijfen en waar ik niet zonder kan en hij kan al helemaal niet zonder. Hij draaide me om en nu lag hij weer boven hij pakte mijn handen en deed ze boven mijn hoofd zonder dat hij stopte met zoenen. Ik deed mijn ogen even open en ikzag dat hij genoot, hij deed ook zijn ogen open en ik glimlachte even terwijl hij me nog aan het zoenen was, ik sloot mijn ogen weer en genoot van zijn aanrakingen, met elke aanraking voel ik de kriebels door mijn buik razen. Ik verbrak de zoen en draaide hem weer om, ik zat nu op hem. “Hee wat doe je” zei Jeffrey en liet zijn pruillip zien. “Ik moet even naar de wc” zei ik en lachte naar hem. “Nou oke dan” zei Jeffrey, ik stond op en liep naar de douche, ik liep naar binnen en deed de deur op slot, ik deed mijn behoefte op de wc en liep weer naar de deur, ik deed hem van het slot en liep naar buiten, ik deed de deur dicht en toen trok iemand me naar diegene toe, toen ik goed keek zag ik dat het Jeffrey was, hij drukte me zachtjes tegen de muur en drukte zijn lippen weer op die van mij, hij deed zijn arm boven mijn hoofd en zijn andere had hij om me heen geslagen zodat ik dicht tegen hem aanstond. Ik liep naar voren en hij liep naar achteren en we bleven nog steeds zoenen, ik liep al zoenend mijn kamer in. Jeffrey deed mijn deur dicht en we liepen zoenend naar het bed, ik struikelde over mijn schoenen en belande op de grond en natuurlijk had ik Jeffrey meegetrokken en die lag nu ook op mij. “Heb je je pijn gedaan?” vroeg Jeffrey bezorgd. “Niet echt alleen mijn hoofd” zei ik met een pijnlijk gezicht. “Kom ga maar op het bed liggen dan ga ik een zak ijs halen” zei Jeffrey en hij stond op. Ik pakte hem bij zijn arm vast. “Het gaat echt wel” zei ik. “Aan je gezicht is af te lezen dat het pijn doet” zei Jeffrey, hij trok me overeind en tilde me op. “Kan ik niet meer lopen?” vroeg ik lachend. “Nu even niet” zei Jeffrey en lachte terug.

Reageer (5)

  • SachaR1991

    gaan ze nu seks hebben?

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    verder!!

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Sweet x3
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    (H)
    verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen