Number 27! Make it and leave a comment!

Deel 27!
“Kom dan gaan we weer naar mijn kamer anders zit Mike de hele tijd te zeuren” fluisterde ik in Jeffrey’s oor. “Hmm ik lig hier wel goed” zei Jeffrey en gaf me een kus op mijn mond. Ik probeerde hem van me af te duwen zodat ik kon opstaan maar het schoot niet echt op. “Wil je even opstaan? Ik heb dorst” zei ik en keek hem met puppy ogen aan. “Nou oke dan” zei Jeffrey en hij ging overeind zitten en ging verder naar de tv kijken, ik stond op en liep naar de keuken waar Mike nog steeds stond en hij was wat aan het drinken. “Heey Mike” zei ik en toen zag ik dat hij een foto in zijn hand had die hij niet had mogen zien. “Wat is dit?” vroeg Mike en hield de foto naar mij toe. “Uuhm, dat zal je denk ik aan mama moeten vragen, ik kan er niet op antwoorden” zei ik. “Dat kun je wel” zei Mike en keek boos naar me. “Dat zal je echt aan mama moeten vragen in kan er niet op antwoorden!” riep ik nu boos. Hij liep naar me toe en ookal is hij nog maar 13 over een week 14 is hij behoorlijk groot want hij is een kop groter als mij. Hij pakte me bij mijn arm vast. “Zeg het me ik moet de waarheid weten je bent tenslotte mijn zus” zei Mike rustig. “Ik kan het je echt niet zeggen je moet het echt aan mama vragen” zei ik en keek hem recht in zijn ogen aan. “Vertel het me gewoon!” riep Mike nu boos en haalde zijn hand uit en voor ik het wist had hijme geslagen met platte hand. Ik keek hem geschokt aan en langzaam stroomde de tranen in mijn gezicht, hij liet mijn arm voorzichtig los en ik rende zo snel ik kon de keuken uit naar mijn kamer.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    :o wat een stom broertje.. wat was het voor een foto..

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Madrid

    :|
    verderverderverderverder:Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    O_O
    Poor Girl
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen