Number 29! Is mijn serie nog wel leuk? O ja en de andere mensen komen er ook nog wel in voor, waarscheinlijk over een paar delen.

Del 29!
“Kun je me vertellen wat het voor een foto was?” vroeg Jeffrey. “Ik kan het je alleen vertellen als je het aan niemand anders door verteld” zei ik en keek hem recht in zijn ogen aan. “Ik zal het niet door vertellen ik zweer het” zei Jeffrey en keek me ook recht in de ogen aan. “Nou Mike is eigenlijk een tweeling hij heeft nog een broertje en ik dus ook, maar mijn moeder kon geen tweeling aan dus heeft ze hem ter adoptie ingesteld pas toen ze hem al iets van 5 jaar had, hij werd na een week al opgehaald dus Mike weet er niks van af en nu wil mijn moeder het verborgen houden dat Mike een tweelingbroer heeft en die heet Marco”z ei ik. “Wow dat is eigenlijk best wel heftig” zei Jeffrey. “Ja ik was aan het gehecht geraakt en hij was mijn liefelingsbroertje” zei ik. Ik keek naar Jeffrey en zag dat hij er stil van was. “Zullen we gaan slapen?” vroeg ik. “Ja is goed” zei Jeffrey, ik pakte mijn pyjama en liep naar de douche ik deed mijn kleren uit en gooide het in de was, ik deed mijn pyjamabroek en t-shirt aan en liep terug naar mijn slaapkamer waar Jeffrey nog steeds op het bed zat. “Jij kunt” zei ik. Jeffrey liep naar de douche en ik zette mijn nachtlampje aan ging in bed liggen na een minuut kwam Jeffrey de kamer weer ingelopen in alleen een boxer en ik voelde gewoon dat ik begon te blozen. “Vind je het erg?” vroeg Jeffrey. “Nee hoor” zei ik en hij legde zijn kleren op mijn stoel en kwam naast me liggen in bed, hij sloeg zijn armen om me heen en ik gaf hem een kus op zijn lippen, hij likte met zijn tong over mijn lippen en ik opende mijn mond, hij ging langzaam naar binnen en we waren in een passionele tongzoen, na 5 minuten liet ik hem los en ik legde mijn hoofd op zijn borst, hij legde zijn hand op mijn rug en ik sloot mijn ogen. “Trusten” zei ik. “Trusten” zei Jeffrey en zette het nachtlampje uit.

Reageer (3)

  • SachaR1991

    nachtampje..

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Suepr!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen