Number 30! Make it and leave a sweet comment.!

Deel 30!
Ik schoot recht wakker en zag dat Jeffrey nog sliep, ik keek op de wekker en het was al half 12 terwijl ik om 11 uur op school moest zijn. Ik besloot toch maar weer te gaan slapen omdat ik toch al te laat was. “Naomi wakker worden” hoorde ik de stem van Jeffrey, ik opende mijn ogen en keek recht in het gezicht van Jeffrey. “We moeten allang op school zijn” zei Jeffrey, ik keek op de wekker en nu was het alweer 20 voor 1. “Ach wat maakt het uit we zijn toch al te laat dus het heeft geen nut om nu nog naar school te gaan” zei ik. “Nee eigenlijk niet” zei Jeffrey. “Zullen we gaan ontbijten?” vroeg ik. “Ja lekker” zei Jeffrey. We stonden op en liepen naar beneden, we liepen samen naar de keuken en ik zag dat er niemand thuis was. Ik pakte 2 borden en 2 kopjes uit de kast en zette het op het aanrecht. Ik pakte brood uit de kast en pakte 2 plakjes op elk bord legde ik er 1. “Wat wil je op je brood?” vroeg ik aan Jeffrey. “Doe maar kaas” zei Jeffrey. “Oke” zei ik en pakte de kaas uit de koelkast, ik maakte het boodje klaar en schonk voor ons beiden thee in. We liepen naar de kamer en ging op de bank zitten, ik zette de tv aan en zette het op MTV waar Made op was. “Ik snap niet dat je jezelf zo voor schut zet op de tv” zei Jeffrey. “Ik snap het ook niet” zei ik en nam een hap van mijn brood. “We moeten maar snel douchen want straks komt mijn moeder terug en dan gaat ze zeuren en vragen waarom ik niet op school was” zei ik toen ik mijn eten en drinken op had. “Ja ga jij maar eerst” zei Jeffrey. “Oke” zei ik en ik liep naar mijn kamer, ik pakte schone kleren en mijn douche spullen en liep de douche in, ik zette de douche alvast aan, ik kleede me uit en gooide de kleren in de was, ik ging onder de douche staan en waste mijn haren enz. Toen ik klaar was zette ik de douche weer uit, droogde me af en kleede me aan. “Jeffrey jij kan!” Riep ik toen ik de douche uitliep. Hij liep naar boven en ik ging naar mijn kamer, hij kwam de kamer ingelopen en pakte zijn spullen. “Waar ligt de handdoek?” vroeg Jeffrey. “Als je de douche inloopt links en dan het kastje helemaal achteraan” zei ik. “Oke dankje” zei Jeffrey, hij gaf me nog een zoen op mn mond en liep de douche in, ik ging mijn haar fohnen en kammen en liep naar beneden, ik deed de borden en kopjes in de vaatwasser en dood ook de afwas wat op het aanrecht stond erin, ik deed de vaatwasser aan en ging op de bank zitten tv kijken.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen