Number 31! Maria, Sandra en Larissa Op welke beroemdheid moet je vriendje in het verhaal eruitzien? Of gewoon een leuke jongen waar je een foto van hebt. Dus zeg maar xD

Deel 31!
Jeffrey kwam weer beneden en kwam naast me zitten, hij sloeg een arm om me heen en gaf me een kusje in mijn nek. “En lekker gedouchet?” vroeg ik. “Ja heerlijk” zei Jeffrey. “Wat zullen we vandaag gaan doen?” vroeg ik. “Zullen we naar het strand gaan?” vroeg Jeffrey. “Ja is goed” zei ik. “Hoe laat?” vroeg ik. “Wil je ’s middags of ’s avonds” vroeg Jeffrey. “Uuhm laten we maar ’s middags gaan want ’s avonds is het koud” zei ik. “Oke ik vind het best” zei Jeffrey. “Zullen we dan nu gaan?” vroeg ik. “Ja is goed” zei Jeffrey. “Maar we moeten ons nog wel omkleden” zei ik. “Ja” zei Jeffrey, we liepen naar boven en Jeffrey pakte zijn zwembroek van de stoel. “Ik kleed me wel om in de douche kleed jij je hier maar om” zei Jeffrey. “Oke is goed” zei ik, hij gaf me nog een zoen op mijn mond en vertrok naar de douche, ik pakte mijn bikini uit mijn kast en deed mijn kleren uit, ik deed mijn bikini aan en zocht een strandjurkje in mijn kast, ik had er 1 gevonden en deed hem over mijn bikini aan. Ik legde mijn kleren over de stoel bij mijn bureau en liep mijn kamer uit. Jeffrey kwam ook de douche uitgelopen. “Ik leg nog even mijn kleren in je kamer” zei Jeffrey en hij liep mijn kamer in. Toen hij klaar was liepen we naar beneden en ik zocht een tas. “Ik neem wel wat drinken en eten mee” zei ik. Ik pakte een fles cola en een fles sprite uit de koelkast en deed het in een koelboks. “Wat zullen we qua eten meenemen?” vroeg ik. “Chips” zei jeffrey, ik keek in de kast en daar stond nog een zak paprika en naturel chips, ik deed dat ook gewoon in de koelboks en pakte nog wat kadetjes en croissantjes en pakte de kaas en wat vleeswaren. “Nou laten we maar gaan” zei ik. “Ja is goed” zei jeffrey.

Reageer (5)

  • SachaR1991

    hmmm ze hadden vrij van school in het eerste moment vanwege dood van roostermaker.. dan ineens moeten ze wel op school zijn... verslapen ze zich en gaan ze alsnog niet naar school

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    Kevin Jonas:9~:9~

    super snel verder!

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Joe jonas x)
    Snél Verder hééé x3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Joe jonas x)
    Snél Verder hééé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    super snel verder gaan en hoe bedoel je met beroemdheden?:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen