Number 32! Make it and leave a comment.

Deel 32!
Ik liet nog een briefje achter voor mijn moeder en broertje.
Heey mam en Mike ik ben met Jeffrey naar de stad als je me nodig hebt moet je me maar bellen en ik ben voor 6 uur wel weer thuis, hou van jullie xxx Naomi
Ik legde het op de eettafel en pakte de koelboks en liep met Jeffrey naar buiten. “Zal ik de koelboks vasthouden?” vroeg Jeffrey. “Hoeft niet hoor” zei ik. “Jawel ik doe het graag” zei Jeffrey. “Nou oke dan” zei ik en ik gaf de koelboks aan Jeffrey. “We hebben nog handdoeken nodig ik haal ze wel” zei ik. Ik liep weer naar binnen rende naar boven en pakte 2 grote handdoeken uit het kastje dat in de douche stond, ik pakte ook nog de zonnebrandcreme en pakte nog een tas en daar deed ik het in. Ik liep weer nar beneden en deed de deur op slot, ik pakte mijn fiets en toen we helemaal klaar waren fietsten we weg. Na 45 minuten te hebben gefietst kwamen we bij het strand aan. We zetten onze fietsen tegen een paal en deden ze op slot, we liepen naar het strand. “Waar gaan we liggen?” vroeg ik. “Laten we maar een beetje daavoor gaan liggen” zei Jeffrey en wees naar voren. We liepen naar de plek die Jeffrey aanwees en ik haalde de 2 handdoeken uit de tas, ik gaf er 1 aan Jeffrey en hij legde hem neer, ik pakte de mijne en legde die ook neer in het zand. Jeffrey deed zijn shirt en slippers en ik deed mijn jurkje en slippers uit. “Kom dan gaan we het water in” zei Jeffrey. “Wacht eerst even zonnebaden” zei ik en net toen ik wou liggen tilde hij me op en zoals gewoonlijk gooide hij me in het water. Hij sprong er achteraan en net toen ik boven water kwam stond hij vlak voor me. “Aaah” gilde ik. “Wat ben ik zo eng?” vroeg Jeffrey lachend. “Ja dat ben je” zei ik lachend terug. “Nou ja zeg” zei Jeffrey. “Ik ga maar even het water uit en wegrennen denk ik” zei ik en toen jeffrey aan eht nadenken was glipte ik langs hem en rende het water uit, ik keek achterom en zag dat hij achter me aan rende. “Nee ga weg!” riep ik maar hij kwam steeds dichterbij.

Reageer (3)

  • SachaR1991

    whahahah
    en dan vallen ze in het zand en gaan ze strandseks hebben

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!

    snel verder!!

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • Madrid

    (H)
    verderverderverder:Y) en wel NUNU(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen