Number 33! Ik ga zo weg naar vriendin, ook al en ik nog een beetje ziek :P Maar heb geen zin in binnen blijfen (A)

Deel 33!
Ik rende steeds verder en toen viel ik voorover. “Ja en nu ben ik wel vies” zei ik boos en stond op maar wat ik niet zag was dat Jeffrey op me af rende en tegen me op botste zodat ik samen met hem weer in het zand kwam te liggen. “Ook hallo” zei ik lachend. “Hey” zei Jeffrey en glimlachte naar me. “Uuhm kun je opstaan ik lig hier niet lekker en aangezien ik onder het zand zit” zei ik en glimlachte naar hem. “Ik zou op kunnen staan maar dat doe ik niet” zei Jeffrey. “Nou ja zeg” zei ik en trok een pruillipje. “Nou oke dan maar alleen nu” zei Jeffrey. Ik keek weer blij en Jeffrey stond op, hij trok me ook overeind en tilde me direct op, hij liep naar hem water en gooide me erin terwijl hij er zelf ook achteraan ging zwemmen. Ik kwam weer boven water en keek recht in de mooie blauwe ogen van Jeffrey. “Kom dan gaan we zonnebaden”zei ik en ik wou het water uitlopen maar Jeffrey hield me tegen. “hee” zei ik. “Wat?” vroeg Jeffrey onschuldig, ik keek hem aan en wou toen weer verder lopen maar dat wou niet omdat hij me nog steeds vast had, net op het moment dat ik me omdraaide had hij zijn lippen op die van mij gedaan en hij ging met zijn tong over mijn lippen, ik opende mijn lippen en zijn tong kwam in aanraking met de mijne, na 3 lange minuten liet ik hem los en ik trok hem mee naar het strand, ik ging op mijn handdoek liggen en Jeffrey ging op de van hen liggen, hij pakte mijn hand vast en ik draaide mijn hoofd zodat ik hem kon zien, we keken elkaar voor 10 seconden recht in de ogen aan en toen wende ik mijn hoofd en ik ging weer verder zonnebaden, na 10 minuten zo te hebben gelegen ging mijn mobiel, ik stond recht en keek in de tas, ik pakte mijn mobiel en zag dat mijn moeder belde. “Met Naomi” zei ik. “Ja met mama, ben je naar het strand?” vroeg mijn moeder. “Ja” zei ik. “Oke ik wou het nog even zeker weten” zei mijn moeder. “Dat stond toch ook al op het briefje?” vroeg ik. “Ja dat weet ik” zei mijn moeder. “Oke” zei ik. “En bedankt voor het opruimen van de keuken”zei mijn moeder. “Graag gedaan” zei ik. “Nou dan hang ik weer doei” zei mijn moeder.

Reageer (4)

  • SachaR1991

    :P

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!
    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • EmoxAddicted

    verder!

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverderverderverder en wel NU:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen