Number 36! Make it and leave a comment.

Deel 36!
De telefoon ging een paar keer over en toen werd er opgenomen. “Hallo” zei mijn moeder. “Hee mam, je raad nooit wie ik heb gezien” zei ik. “Ik heb geen idee zeg het maar” zei mijn moeder. “Bereid je maar vast voor” zei ik. “Vertel nou maar” zei mijn moeder ongeduldig. Wow die is chagrijnig bedacht ik bij mezelf. “Oke oke, ik heb Marco vandaag gezien en hij komt met ons mee naar huis oms kennis met jou en Mike te maken” zei ik. “Wat echt meen je dat?” vroeg mijn moeder over enthousiast. “Ja echt waar maar je moet het Mike nog vertellen want die was er gisteren boos over want hij heeft de foto gezien” zei ik. “Ik weet het ik heb de foto op zijn kamer gevonden” zei mijn moeder. “O” zei ik. “Maar ik zal wel met hem praten, hij kan elk moment thuis zijn” zei mijn moeder. “Oke succes dan zie ik je tegen 5 uur wel” zei ik. “Je zou toch pas om 6 uur thuis zijn?” vroeg mijn moeder. “Ja maar ik wil Marco graag aan jullie laten zien, als je hem ziet je kan ze bijna niet uit elkaar halen” zei ik. “Oke, maar ik hang op je broertje is net thuis gekomen” zei mijn moeder. “Oke doei” zei ik en mijn moeder hing op. “Dus het is wel goed gegaan?” vroeg Jeffrey. “Ja ze gaat het ook tegen Mike vertellen dus ik ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn, want we hebben dit jaren voor hem verwegen en nu opeens is er een tweelingbroer in zijn leven” zei ik. “Nou dat is dan mooi dat e het gaat zeggen” zei Jeffrey. “Ja” zei ik. “Weet je hoe laat het is?” vroeg Jeffrey, ik pakte mijn mobiel en zag dat het alweer 4 uur is. “Het is 4 uur” zei ik. “Oke dan hebben we nog een kwartier” zei Jeffrrey. “Heey goed gerekend” zie ik lachend. “Ja hé” zei Jeffrey lachend terug. IK ging weer op mijn handdoek liggen en Jeffrey ging naast me liggen op zijn handdoek. “We moeten de spullen opruimen en dan gaan we maar weer” zei ik. “Ja” zei Jeffrey, we deden de handdoeken in de tas en Jeffrey nam de koelboks weer mee, we liepen naar de cafetaria en ik zag dat het 13 over 4 was. “Hij zal zo wel komen” zei ik. Ik ging even op de grond zitten en na 2 minuten was Marco er met de fiets. “Kom dan gaan we” zei ik. We liepen naar de fietsen en gingen samen fietsen naar mijn huis en na drie kwartier waren we er.

Reageer (6)

  • SachaR1991

    hihi
    gaan zen u een band startren?

    1 decennium geleden
  • zoowiezombie

    verder pliies(H)

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Hauntme

    verder,
    het si super leuk verhaal :d

    1 decennium geleden
  • Itsmebitch

    NIcee :p
    Verderr

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen