Number 37! Make it and leave a comment.

Deel 37!
"Mam ik ben thuis!" riep ik toen ik de keuken in liep. "Ik ben boven!" riep mijn moeder. Ik keek even naar Marco en ik zag dat hij straalde. "Kom maar mee naar boven" zei ik. Ik liep de trap op en zag dat alleen Marco me volgde. "Jij mag ook wel komen hoor" zei ik tegen Jeffrey en hij kwam er ook aangelopen, we liepen naar boven en ik dacht als eerste dat ze in de kamer van Mike was. Ik liep naar de kamer van mijn broertje en daar zat ze samen met mike. "Heey mam" zei ik. "Heey schat" zei mijn moeder. "Heey zussie" zei Mike alsof er niks gebeurd was. Ik snap nu wel waarom je het niet wou zeggen, zei Mike met zijn lippen zonder geluid. Ik glimlachte even en keek toen weer de andere kant uit. Ik duwde Marco een stuk naar voren en mijn moeder en Mike keken hem met grote ogen aan en daarna mij, ik glimlachte even naar ze. "Marco?" vroeg mijn moeder. "Dat ben ik" zei Marco met een big smile op zijn gezicht, mijn moeder stond op en liep naar hem toe, ze gaf hem een knuffel, Mike liep daarna naar hem toe hij gaf hem een high 5 en daarna knuffelde hij hem. "Dus jij bent mijn tweelingbroer" zei Mike. "Ja" zei Marco. "Kom dan gaan we beneden zitten" zei ik. Ik draaide me om en knalde tegen Jeffrey op. "Sorry" zei ik, ik wou verder lopen maar hij pakte mijn hand vast. "Laat hun maar bijpraten dan kunnen wij gezellig op je kamer zitten" zei Jeffrey en kreeg een big smile op zijn gezicht. "Die lach bevalt me niet" zei ik lachend. "Is dat een ja?" vroeg Jeffrey. "Nou oke dan" zei ik. "Wij gaan naar mijn kamer" zei ik tegen mijn moeder, Mike en Marco. "Oke maar we gaan zo eten" zei mijn moeder. "Oke roep maar als het klaar is" zei ik. We liepen mijn kamer in en ik deed de deur dicht voor ik het wist had Jeffrey me al tegen de deur aan gedrukt en zijn lippen op die van mij gezet. "Dus dit is wat je wou doen" zei ik lachend.

Reageer (3)

  • SachaR1991

    hij wil seks.. snap dah nou

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!

    snel verde

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • Madrid

    lief(H)
    snel verder (typing)
    xx-jes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen